avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1179 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... PFA comert electronic
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

PFA comert electronic

Buna seara, as dori sa stiu de ce calificare sau de ce anume concret as avea nevoie pentru a putea deveni PFA pentru a putea face comert electronic si mai exact pentru a revinde pe internet unele produse importate din China? Mentionez ca am doar liceul terminat si in prezent sunt student.

Doresc sa ma lamuriti de ce cod-uri CAEN am nevoie pentru a putea face acest lucru, din sfaturile care le-am primit pana acum am inteles ca as avea nevoie de cod-ul 4791 (pentru comertul electronic). Insa eu voi importa anumite produse la un pret si le voi vinde cu un alt pret, as putea folosi si cod-ul 4619 (intermedieri in comertul cu diverse produse) ?

Citeste mai mult: www.avocatnet.ro/content/for...
Cel mai recent răspuns: terminus1 , utilizator 00:02, 1 Noiembrie 2012
4791 pt ce doriti dvs.
Multumesc pentru raspuns, mai multe detali mi-ati mai putea oferi? Ce ar trebui sa fac mai exact ca sa obtin PFA pentru comert electronic cu studiile pe care le am in prezent? Am vreo sansa daca nu am liceul terminat in domeniu?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

4619 intermedieri in comertul cu produse danicoc danicoc Vreau să deschid un PFA. Dar nu ştiu dacă pot alege următorul cod CAEN 4619 Intermedieri în comertul cu produse diverse. În ce constă activitatea ... (vezi toată discuția)
Autorizatii de functionare stefanev stefanev Buna seara ! Astazi mi-am scos certificatul de inregistrare de la Registrul Comertului firma SRL-D. Pe langa acest certificat am primit si \"Certificatul ... (vezi toată discuția)