Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Astazi mi-am scos certificatul de inregistrare de la Registrul Comertului firma SRL-D. Pe langa acest certificat am primit si "Certificatul constatator" care spune: "Prezentul certificat constatator atesta ca s-a inregistrat declaratia pe propria raspundere conform careia firma indeplineste conditiile de functionare, specifice pt fiecare autoritate publica, activitatile declarate, incadrate in clasa CAEN:
4619 - Intermedieri in comertul cu produse diverse
4778 - Comert cu amanuntul al altor bunuri noi in magazine specializate
4791 - Comert cu amanuntul prin intermediul caselor de comenzi sau Internet
7420 - Activitati fotografice
[sediul social]".
Asadar imi mai sunt necesare alte autorizatii de functionare ? Sau am acoperire cu declaratia pe propria raspundere ? Mentionez ca le voi desfasura initial pe 3 din ele, cel cu magazinul specializat va fi mai tarziu, probabil pt acela imi va trebui sa scot autorizatie si protectia muncii.
Astept cu interes sfaturile voastre astfel incat sa nu ma trezesc amendat pt niste lucruri pe care le pot face bine de la inceput.
momentan nu va fi magazinul fizic. Voi desfasura activitati de vanzari online, la sediul social vor fi depozitate stocurile de produse nealimentare, intermedieri prin achizitionare marfa de la furnizori si revanzarea acestor produse unor alte puncte de comert cu amanuntul si activitati fotografice (evenimente, sedinte foto).
Ca sa va aduceti singur marfa din China trebuie sa aveti activitati de import export care sunt materializate in codul CAEN prin comert cu ridicata...diverse coduri, functie de ce doriti sa aduceti
Curs practic de implementare SAF-T: Ce date raportăm și cum în noile declarații cerute de ANAF
Noua declarație 406 presupune raportarea la Fisc a tuturor datelor din contabilitatea unei firme (încasările și plățile, produsele aflate în stoc, taxele plătite, înregistrările contabile etc.) într-un mod standardizat, care trebuie să respecte întocmai schema tehnică impusă de autoritatea fiscală.
Cursul practic oferit de avocatnet.ro va cartografia noul sistem SAF-T, fiind gândit ca un instrument de orientare în care vom analiza aplicat, timp de 8 ore, noul sistem de raportare, astfel încât fiecare participant să înțeleagă cum se identifică și se raportează informațiile cerute de Fisc prin declarația 406.