avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 538 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Funcţionarii publici şi ... adresa de la ANI
Discuție deschisă în Funcţionarii publici şi problemele lor juridice

adresa de la ANI

Buna ziua,
Am desfasurat activitate ca functionar public pana in anul 2010, cand am fost disponibilizata. M-am rezit in urma cu o saptamana cu o adresa de la ANI, prin care sunt instiintata ca "s-a declansat evaluarea averii in perioada exercitarii functiilor si demnitatilor publice". De-a lungul activitatii mele ca functionar public, am depus declaratiile de avere si interese, eu avand o functie de executie, fara sa ma imbogatesc pe aceasta perioada.
Am contactat persoana indicata in adresa primita, sa vad despre ce este vorba, si mi s-a spus ca este o verificare in urma unei sesizari din oficiu.
Va rog sa ma sfatuiti, care ar putea fi motivele acestei sesizari, si ce masuri as putea lua, preventiv, daca trebuie sa imi fac griji.
Va multumesc,
Cel mai recent răspuns: gordius63 , utilizator 20:58, 4 Ianuarie 2013
Adica ANI s-a autosesizat, cu privire la ce? Sunati din nou si cereti lamuriri, sau, mai bine solicitati in scris acest lucru. Sunt obligati sa va raspunda.
in adresa primita se mentioneaza ca "s-a declansat evaluarea averii, in perioada exercitarii functiilor si demnitatilor publice". Persoana de contact cu care am vorbit la telefon a spus -simplu- ca este o sesizare din oficiu, si in termenul de 30 de zile imi vor aduce la cunostinta ce au constatat in urma verificarilor. Acum -vreau sa stiu daca este legal acest demers din partea ANI, pentru ca eu nu mai sunt functionar din 2010.

LEGE Nr. 176 din 1 septembrie 2010
privind integritatea în exercitarea funcţiilor şi demnităţilor publice, pentru modificarea
şi completarea Legii nr. 144/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea
Agenţiei Naţionale de Integritate, precum şi pentru modificarea şi completarea altor
acte normative
EMITENT: PARLAMENTUL ROMÂNIEI
PUBLICATÃ ÎN: MONITORUL OFICIAL NR. 621 din 2 septembrie 20

ART. 11
(1) Activitatea de evaluare a declaraţiei de avere, a datelor şi a informaţiilor privind averea
existentă, precum şi a modificărilor patrimoniale intervenite existente în perioada exercitării
funcţiilor ori demnităţilor publice, precum şi cea de evaluare a conflictelor de interese şi a
incompatibilităţilor se efectuează atât pe durata exercitării funcţiilor ori demnităţilor publice,
cât şi în decursul a 3 ani după încetarea acestora.

(2) Activitatea ce se efectuează pe durata prevăzută la alin. (1) constă în evaluarea
declaraţiei de avere, a datelor şi a informaţiilor privind averea existentă, precum şi a
modificărilor patrimoniale intervenite, a conflictelor de interese sau a incompatibilităţilor,
exclusiv pentru perioada exercitării funcţiilor sau demnităţilor publice.


~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Incompatibilitatea functionarului public marius.81ymc marius.81ymc Buna ziua. Cum pot demonstra incopatibilitatea unui functionar public din primarie, daca termenul conform HG 1344/2007 art.9 alin.1, de un an si 6 luni este ... (vezi toată discuția)
Averi si interese nedeclarate de primarie utilinro utilinro 1. Cand a/au aparut legea/legile care obliga pe functionarii publici sa-si declare averile si interesele? Se arhiveaza declaratiile din anii precedenti dupa ... (vezi toată discuția)
Situatie de incompatibilitate leopoldina leopoldina Buna seara, Am urmatoarea situatie: un director la o institutie publica este si membru in consiliul de administratie la o companie municipala. El a fost ... (vezi toată discuția)