Buna ziua tuturor. De ceva timp ma confrunt cu o problema ce imi da mari batai de cap, mai ales datorita faptului ca, din pacate, nu detin indeajuns de multe cunostiinte in domeniul bancar. Situatia sta in felul urmator : pe data de 16 ( sau 17 ) Octombrie ar fi trebuit sa fie trimisa in contul meu o suma de bani. Mai exact, o suma in USD ( ~ 1000 USD ) trimisa de o banca din Statele Unite ale Americii spre un cont al meu deschis in RON la banca . In mod normal, acei bani ar fi trebui sa ajunga in contul meu pe 18, maxim 19 Octombrie insa nu au ajuns nici pana astazi. Din ce m-am interesat pana acum, am inteles in primul rand ca nu as fi putut primi USD in contul meu in RON la banca, chiar daca la unele banci de la noi exista posibilitatea unei conversii si in final a acceptarii transferului, la Banca acest lucru nu este posibil se pare. Problema este ca Banca n-are nici cea mai vaga informatie privind acest transfer, adica nici macar ca s-ar fi incercat un transfer dar acesta ar fi esuat si banii s-ar fi intors inapoi. Din ce am mai auzit tot interesandu-ma, intr-un caz aproximativ similar, persoana in cauza a fost contactata de catre banca si a fost instiintata in legatura cu transferul, fiind mai departe sfatuita sa isi deschida un nou cont bancar in USD astfel incat sa poata primi banii in acel cont. Eu personal insa nu am primit nicio informatie privind transferul de la cei de la Banca , iar pe partea celalalta staff-ul site-ului imi tot spune sa astept, ca ei cica se agita sa rezolve problema. Singurul lucru oarecum informativ pe care mi l-au spus in urma a cel putin 10 mail-uri trimise de catre mine a fost faptul ca "you gave us an incorrect account", insa cand am intrebat la ce anume se refera prin asta, daca la faptul ca in contul respectiv, fiind in RON si nu in USD, nu se poate primi transferul SAU daca le-am dat un cod IBAN gresit, nu mi-au dat niciun raspuns. In curand se face luna de cand ar fi trebuit sa primesc acei bani, si deci as dori sa stiu... cam pe unde ar fi de fapt problema ? Este macar posibil ca in eventualitatea trimiterii unui transfer bancar, indiferent ca acesta poate fi facut sau nu, sa nu exista chiar niciun fel de informatie de la Banca ? In cazul in care transferul a fost incercat, dar a esuat, cat de mult poate dura pana cand banii se intorc inapoi la banca care a incercat transferul respectiv ? Astept sfaturi, sugestii, solutii... multumesc anticipat tuturor celor dispusi sa ma ajute cu aceasta problema !
Cel mai recent răspuns:
Petre Enache , Avocat
23:20, 10 Noiembrie 2012