Asociatia de locatari are cont curent in BCR.Plata facturilor RADET se face prin BCR si numai prin BCR( pe factura scrie contul asociatiei la BCR).Ce trebuie sa facem sa putem plati cu factura (care are cod de bare) la o alta banca?
Multumesc
Puteti sa platiti cu numerar si la alte banci sau direct la caseriile RADET, nu trebuie sa va schimbati contul la banca pentru a plati o factura.
Nu inteleg de ce platiti facturile prin banca, ca sa platiti comision, sau administratorul sufera de o lene cumplita?
In afara de faptul ca plata prin transfer bancar este superrecomandata, mai ales la sume ce depasesc 5000 lei (si la RADET este usor de depasit aceasta suma), RADET are cont deschis la BCR, deci nu se plateste niciun comision.
In cazul unui transfer de la un cont BCR (al asociatiei) la alt cont BCR al RADET, adica transfer intrabancar, nu se plateste comision.
In cazul platii facturilor prin dispozitivele de citit codurile de bare nu se percepe comision, asa incat aceste facturi pot fi platite in orice loc se gaseste acest gen de dispozitiv, inclusiv in magazinele alimentare.
De-abia daca ma duc cu o asemenea factura care ar face transfer intrabancar (cont BCR catre alt cont BCR) la o alta banca decat BCR si as plati cu OP la ghiseul acelei banci as plati comision....si inca unul grasut.
Deci, @doru barbu.....puteti plati in orice alta banca in care se gaseste un asemenea dispozitiv, atata timp cat nu implicati ghiseul bancii (alta decat BCR) sau vreun ATM al altei banci...si in cazul acestor dispozitive ele sunt autonome (nu importa locul unde sunt asezate).
Va recomand sa va interesati sidespre sistemul internet banking prin care administratorul, in schimbul unui cont si al unui token (dispozitiv de criptare cod de acces in cont) care presupune un cominsion lunar de 10 lei poate sa faca plati de-acasa, de pe calculator, operand transferul din contul asociatiei in contul RADET , dar si in contul tuturor celorlati furnizori.
Majoritatea furnizorilor au conturi la BCR, asa incat n-ati plati comision de transfer in cazul fiecarei plati.
Da @ elga50, eu de comisioanele alea grasute faceam referire, nu la platile cu numerar la ghiseul bancii sau la "roboteii" care incaseaza numerar, eu ma refeream strict la plati din cont.
De exemplu am un proprietar care imi face plata in cont bancar si comisionul este 2.5 lei, avem in banca 700 lei, in fiecare luna banca ne ia comisionul pentru intretinere cont 20 lei si ne da dobanda 0.05 lei, din acest motiv nu agreez platile brin banca (din contul asociatiei), noi facem plata prin banca (nu neaparat la care avem cont) dar cu numerar la ghiseu.
O zi buna!!
Ce banca e asta, domnule, cu 20 lei lunar comision de intretinere cont? O fi CEC? Ca numai ei au ramas cu comisioane astronomice.
Noi avem in banca, parca am mai spus-o 55.000 lei in depozite.
Dupa fiecare sedinta de incasare ma duc si depun banii in cont.
Cand imi vin facturile, intru cu internet banking de-acasa in cont, fac transferul si gata.
Adica ma deplasez la banca numai pentru depunerea banilor care nu ma costa nimic. Manevrez lunar ceva mai mult de 20.000 lei, iarna dublu si mi-ajunge ca ma plimb cu banii in buzunar pana la banca sa-i depun, care de altfel e destul de aproape de bloc si riscul e mic.
Dintre proprietari sunt cativa care depun prin transfer bancar si dintre acestia majoritatea au cont la banca asociatiei. Nu ma intereseaza foarte mult ca proprietarii sa depuna banii prin transfer bancar, dar sunt unii care nu ma prind la casierie, care au program mai dezorganizat sau care pur si simplu nu vor sa se uite la mine nici macar cu coada ochiului, daramite sa mai si stea sa-i completez chitanta....:) si acestora trebuie sa le punem la dispozitie un mijloc de a-si achita intretinerea, nu?
In rest, de cand am descoperit internet bankingul nici nu vreau sa mai stiu unde au sediul furnizorii.....m-am saturat ani de zile de stat la cozile lor imense in zapuseala,in frig, in ploaie, in viscol etc.