avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 813 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Cafeneaua economiştilor ajutor evidenta contabila
Discuție deschisă în Cafeneaua economiştilor

ajutor evidenta contabila

buna ziua,
sunt contabil incepator si as vrea sa primesc ajutor [EDITAT de moderator ]in legatura cu evidenta contabila a unei mici firme care distribuie produse congelate.au cumparat o masina cu care transporta la diverse magazine mici produse congelate din peste si pasare.as vrea pe aceasta cale sa ma ajutati cu un model de monografie contabila incepand cu infiintarea firmei cu tot.

EDITAT DE MODERATOR

@carmenglavan
Pe forumul Avocatnet acordam consultanta gratuita in masura in care timpul ne permite aceasta. Va rog nu mai postati mesaje de genul celui editat de mine, deoarece contravin Regulamentului forumului Avocatnet.

Va multumesc.
Moderator
Gabriela Ionescu
Ultima modificare: Luni, 19 Noiembrie 2012
Gabriela Monica Ionescu, Consultant fiscal
Cel mai recent răspuns: SILVIA HORVATH , Contabil 17:44, 19 Noiembrie 2012
Hei, hei, dumneavoastra vreti, dar nu se poate. Cu siguranta ati auzit de Reglemetarile contabile, de ordinul 3055 din 2009 si alte asemenea lor ... Nu trebuie decat sa le cititi si sa vi le insusiti. Spre exemplu gasiti ceva de lecturat aici [ link extern ]
Evidența contabilă nu se poate realiza oricum, este o activitate bine reglementată de Legea 82/1991, și mai mult este o disciplină de studiu la secțiile liceelor economice și al facultăților.
Evidența contabilă este vitală pentru o societate comercilă, pentru una neguvernamentală, prin felul în care se conduce crează consecințe de natură patrimonială și fiscală
Necunoașterea legislație financiar contabile atrage uneori cosecințe nebănuite !
Încercați să apelași la un profesionist, alături de care să vă faceți ucenicia și numai după aceea să aveîi curajul să lucrați pe cont propriu.