buna ziua!as vrea sa incep prin a va spune ca sunt student la facultatea de drept,si o sa urmeze sa sustin un proces simulat cu colegii mei,si as vrea sa rog daca se poate sa mi indicati cateva piste pe care ar trebui sa merg,pt ca este prima data cand fac asta si as vrea sa iasa bine.speta este urmatoarea:inculpatul vasiliu mihai a fost trimis in judecata pentru savarsirea infractiunii de act sexual cu un minor constand ca in aceea ca in noaptea de 2.11.2012,cunoscand partea vatamata in clubul x,a rugat-osa il conduca acasa unde au avut un act sexual consimtit de amandoi.partea vatamata avea 14 ani si 10 luni,inculpatul a decalarat ca nu cunostea imprejurarea ca partea vatamata este minor.din cercetaria rezultat ca in noaptea respectiva clubul era rezervat pentru o petrecere de bal al bobocilor al liceului Caragiale iar inculpatul lucra in club ca barman. Eu sunt avocatul partii inculpate,si dupa cate se stie actul sexual cu un minor este o infractiune la care nu prea se pot aduce argumente foarte solide. Pt inceput m-am gandit sa merg pe argumentul dezvolatarii fizice al fetei,si anume ca partea vatamata nu arata de 14 ani,fiind dezvoltata fizic,arata mai matura.Martorul pe care o sa il am o sa faca declaratia cum o sa ii spun de aceea va intreb,daca ar fi bine ca martorul sa sustina ca era o prietena de a inculpatului,care sustine ca a auzit cand fata ii spune inculpatului ca are o varsta de 17 ani,si de aici m am gandit sa merg mai departe pe faptul ca inculpatul nu a vrut sa savarseasca o infractiune,fiind in necunostinta de cauza cu privire la varsta fetei care a sustinut a avea 17 ani,plus dezvoltarea sa fizica.practic sa sustin ca inculpatului ii lipseste intentia de a savarsi o infractiune si sa cer achitare.de asemnea m-am gandit ca inculpatatul sa faca o cerere in care sa spuna ca era proaspat venit in oras si angajati recent,si prin acest lucru sa prezint si faptul ca nu avea de unde sa cunoasca persoana din alte anturaje.o sa cer si proba cu inscrisuri