avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 494 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... 0.90 prima proba si 0.80 a doua proba,alcoolemie
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

0.90 prima proba si 0.80 a doua proba,alcoolemie

buna seara,in urma cu 2 saptamani am fost oprit de catre politie,rugat sa suflu in etilotest,rezultatul fiind de 0.45 in aerul expirat,mi s-a cerut sa merg la spital in vederea recoltarii probelor biologice,m-am conformat si am mers cu cei doi agenti.rezultatul probelor l am aflat,0.90 prima proba si 0.80 a doua proba.nu am mai avut probleme cu legea,sunt student.ce sanse am sa scap cu SUP?Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: Cristian1990 , utilizator 09:24, 28 Noiembrie 2012
aparati-va pe art. 18 ind 1 Cod penal, adica fapta nu prezinta gradul de pericol social al unei infractiuni
Aproape sigur o sa se solicite calculul retroactiv de catre organul de urmarire penala pentru a se stabili alcoolemia din momentul opririi.
calculul retroactiv se face inainte de inceperea urmaririi penala,daca prin acest calcul valoarea va fi sub 0.80 scap de instanta de judecata?calculu il face iml-ul?multumesc!
Calculul il face IML-ul,daca dvs nu doriti si organele de urmarire penala doresc sa-l ceara vor trebui sa inceapa urmarirea penala pentru a avea cadru legal.Prin calculul retroactiv o sa va rezulte o valoare posibil situata intre doua limite.Daca valoarea cea mai mica din calculul retroactiv este egala sau mai mica de 0,80 nu mai ajungeti in instanta.
Ultima modificare: Joi, 22 Noiembrie 2012
Cabinet de Avocat ”Patrascu Razvan”, Avocat
bun.sunt curios care este diectia acestei recalculari,iese sub 0.80 sau nu?:),costa destul de mult 560,daca iese sub 0.80 merita,cam care sunt sansele sa iasa sub?

Alte discuții în legătură