avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 426 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... expertiza auto
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

expertiza auto

in urma unui accident rutier anul 2007,luna 3 ziua 2- expertiza tehnica judiciara,....circulatia se desfasura in conditii de vizibilitate specifice zorilor de zi ora 6.40.(era de fapt 5.45 si era intuneric afara ),......acidentul sa produs pe trecerea de pietoni,cu pietonul iar cu cealanta masina impactul sa produs la 7,5 metri dupa trecerea de pietoni.as vrea sa stiu cam cat timp poti duce pe capota masini la o viteza de 40 km pe ora pe cineva ca apoi sa cada lateral,spunand ca celalant auto a oprit la trecere,dupa ce pietonul a trecut de el,sa pus in miscare avea 15-25 la ora am venit eu cu 40 si am lovit pietonul dupa carela distanta de 7,5 metri a cazut de la mine fiind produs impactu cu cealanta masina.adevarat e ca sunt doi martori,care sustin varianta celuilant auto ,plus victima ,cu toate ca in realitate ,nu a oprit deloc la trecere ,avea jumatate de masina in fata mea,cand am intrat pe trecere eu aveam botul masini intrat,tinand cont ca cealanta era in fata mea ,a virat un pic dupa care mam trezit cu pietonul pe parbriz.daca nu ar fi cum am relatat eu ,nu cred ca mai putea fi lovita aripa spate dreapta a celuilant auto.ori el deja trebuia sa fie inaintea mea ,ori eu inaintea lui.expertiza nu arata nimic legat de oglinda celeilante masini si spune doar de partea din spate .
multumesc anticipat.
Cel mai recent răspuns: Ioan Ciobanu , Expert judiciar 18:05, 25 Noiembrie 2012
Pentru analiza modului de producere a accidentului trebuie cunoscute toate probele administrate in dosar. Reveniti cu detalii.
in data de 2.3.2007,la intersectia de pietoni de pe bul.tineretului, spre marasesti ma aflam pe banda a 2 iar pe banda a 3 se afla un logan din directia lui ,mia aparut brusc un pieton pe masina mea,eu stiu clar ca cel de pe banda 3 nu a oprit si am fost mascat de el.deci eu am plecat cu salvarea la spital cu pietonu ,sunt doi martori,cealanta masina si accidentatu contra mea, care spun ca a oprit la trecere si a acordat prioritate , eu am venit din spate si lam lovit.
expertiza spune ca dupa ce pietonu a trecut de banda 3 loganu s-a pus in miscare avea 15,25 la ora eu am venit din spate cu circa 40 la ora l-am lovit pe trecerea de pietoni ,iar impactu cu loganu s-a produs la 7,5 metri dupa trecerea de pietoni care avea 6 metri,venind de pe masina si cazand si avariind capota spate dreapta a loganului,insa nu scrie nimic de oglinda soferului,care apare in procesul de la fata locului. acidentu s-a prod la ora 5.45, iar expertul spune ca la 6.40 in zori de zi.eu imi pun intrebarea oare cum de lam dus atata pe capota,si cumde nu eram inaintea loganului daca viteza era mai mare sau cum de eram in urma daca circula cu viteza mai mica. si cum de a fost lovita si oglinda si aripa
spatele. spitalizare 2-19 martie zile 50-55.ce e mai rau ca zice ca inca nu poate scrie si merge in carja ,si asta nu pot intelege dupa atata timp de ce.
Dupa ce ati lovit pietonul, acesta cade pe capota autoturismului si apoi este azvarlt spre inainte si cade pe carosabil. Intrucat in deplasarea sa aeriana pietonul a intalnit capota autoturismului ce circula pe banda a treia a cazut pe ea. Cunoscand locul in care ati lovit pietonul si locul in care a cazut se poate determina viteza cu care se deplasa autoturismul ce il conduceati. Pe baza altor probe existente in dosar se poate stabili modul in care s-a produs accidentul, precum si posibilitatile de evitare. Daca concluziile expertizeo le considerati incorecte formulati obiectiuni. Dupa ce primiti raspunsuri la obiectiunile formulate si acestea nu rezolva problemele din obiectiuni puteti solicita efectuarea unei noi expertize.
masina de pe banda a 3 cea la care se zice ca dupa ce pietonul a trecut s-a pus in miscare ,are avariata oglinda si aripa spate dreapta,in expertixa nu scrie nimic de oglinda,iar eu am venit din urma si lam lovit frontal ,apoi pe capota mea de unde se zice ca ar fi cazut lateral si sa lovit de masina de pe banda 3.asta e ce nu inteleg eu,viteza lui se zice 15-25 km/h a mea circa 40km /h.nu inteleg cumsa pot arata ca nu a stationat ,deoarece aredoi martori ,plus el si accidentatu care spun asta.multumesc anticipat pt raspuns si pt timpu acordat.
Inteleg problema care va framanta. Numai expertul poate stabili daca autoturismul de pe banda a treia a oprit sau nu la marcajul trecerii pentru pietoni. Puteti cere o suplimentare a expertizei deja efectuata sau puteti solicita efectuarea unei noi expertize. Pentru stabilirea acestui fapt este necesar sa se cunoasca probele din dosar si sunt necesare unele analize si calcule, ceea ce depaseste cadrul unui forum.

Alte discuții în legătură

Accident pe trecerea de pietoni deoarece victima nu a fost atenta ioan-cristian ioan-cristian in data de 19.08.2011 am accidentat o fata pe trecerea de pietoni. eu am incetinit la prima trecere de pietoni, iar ea crezand ca masina o sa se opreasca a ... (vezi toată discuția)
Am accidentat un pieton care traversa neregulamentar Serby13 Serby13 Buna ziua, In urma cu ceva timp am fost implicat intr-un accident de masina, eu fiind soferul, am accidentat un pieton care traversa neregulamentar, ... (vezi toată discuția)
Cum pot ataca raportul de expertiza? xela1 xela1 Buna seara, Vreau sa stiu si eu cum as putea ataca paragrafu de mai jos, deoarece descrierea facuta nu coincide cu ce s-a intamplat in totalitate ( nu m-am ... (vezi toată discuția)