avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 918 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Ce se poate face la vatamare corporala?
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Ce se poate face la vatamare corporala?

Buna seara ! Azi am luat 2 palme de la un angresil fara nici un drept care din acele 2 palme date asupra ochiului stanga mi sa invinetit si sus la spranceana si aproape de ochi. Cum rezolv aceasta situatie cu agresivul? Multumesc :">
Cel mai recent răspuns: Jex , utilizator 12:51, 1 Decembrie 2012
Pentru a dovedi prejudiciile suferite adresati-va IML in vederea obtinerii certificatului medico legal
Daca nu solutionati amiabil,aveti varianta sa formulati actiune impotriva agresorului
Puteti va rog sa-mi explicati pe intelesul meu ! Sunt elev ultimul an de liceu la scoala de transporturi. La ce va referiti cand spuneti "IML" si "solutionati amiabil" ? Va rog explicati-mi "babeste" pot zice sa inteleg ! Nu am mai trecut prin asa ceva si nu'stiu cum sa procedez. Multumesc

Inseamna ca trebuie sa va duceti la Institutul National de Medicina Legala si sa solicitati eliberarea unui certificat medico-legal. In urma unei evaluari, un medic va putea constata cate zile de ingrijiri medicale necesitati (in functie de acestea se va face incadrarea juridicä a faptei care cel mai probabil este la "loviri sau alte violente"). Daca nu puteti rezolva problema pe ale amiabila adica sa va intelegeti cu agresorul si sa va impacati, fiind vorba doar de doua palme, atunci puteti sa va adresati politiei cu o plangere penala in care sa descrieti faptele intamplate si sa indicati identitatea agesorului daca il cunoasteti. Acestei plangeri atasati certificatul medico-legal obtinut. Aveti la dispozitie un termen de 2 luni pt introducerea plangerii, iar la institiut trebuie sa va prezentati cat mai urgent.