Buna seara. Am si eu cateva intrebari, am incercat si la contabil dar nu am gasit.
Mi-am infiitat Pfa dupa care am primit certificatul si inca cateva acte.
Ce trebuie sa fac acum?, am inteles ca trebuie sa completez niste declaratii (pe internet sunt 100209287487 subiecte dar fiecare este diferit) ce declaratii trebuie sa completez si ce fac cu ele? Cineva mi-a spus ca trebuie sa imi fac stampila, am facut-o degeaba sau o sa imi foloseasca?
Am decis sa nu fiu platitor de tva trebuie sa completez ceva in acest sens?
Deocamdata cam atat ...
Va multumesc.
Am inteles ca trebuie sa imi cumpar si registre pentru plati etc. ce mai exact?
Avand in vedere ca sunteti nou infiintata trebuie sa mergeti la finanate sa cimpletati o declaratie estimativa care cuprinde veniturile care estimati ca le veti realiza si cheltuielile estimative. De stampila aveti nevoie la depunerea acestor declaratii. Tot acolo va lamuriti si asupra faptului ca nu vreti sa fiti platitor de TVA.
1. stampila este mereu prima urgenta...
2. registrul de incasari si plati si reg inventar - se cumpara de la anaf de sector / zona costa vreo 20 de lei.
3. Cu cele doua de sus (pe care le puteti cumpara de obicei chiar din sediul anafului) mergeti la camera de PFA-uri a anafului sa vi le stampileze si sigileze.( inainte de asta trebuie numerotate filele1.2.3.....100);
4. Declaratia 220 - estimativa pt anul 2012; ( termen 15 zile de la infiintare). Aveti grija ce scrieti acolo ca in functie de ea platiti impozit ....
5. Unii zic ca e nevoie si de registul unic de control. Eu zic ca nu e obligatoriu pt pfa uri, dar daca vreti sa stati linistit cumpara ti l si pe ala( tot de la anaf - 80 de lei costa)
6. pt tva se depune doar daca vreti sa deveniti platitor( sau depasiti 65.000 E venituri pe an).
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.