avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 727 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate - partida simplă ... Infiintare PFA / Declaratii / Stampila
Discuție deschisă în Contabilitate - partida simplă şi obligaţii fiscale declarative pentru PFA, II, AF

Infiintare PFA / Declaratii / Stampila

Buna seara. Am si eu cateva intrebari, am incercat si la contabil dar nu am gasit.
Mi-am infiitat Pfa dupa care am primit certificatul si inca cateva acte.
Ce trebuie sa fac acum?, am inteles ca trebuie sa completez niste declaratii (pe internet sunt 100209287487 subiecte dar fiecare este diferit) ce declaratii trebuie sa completez si ce fac cu ele? Cineva mi-a spus ca trebuie sa imi fac stampila, am facut-o degeaba sau o sa imi foloseasca?
Am decis sa nu fiu platitor de tva trebuie sa completez ceva in acest sens?
Deocamdata cam atat ...
Va multumesc.


Am inteles ca trebuie sa imi cumpar si registre pentru plati etc. ce mai exact?
Ultima modificare: Marți, 4 Decembrie 2012
Gabriela Monica Ionescu, Consultant fiscal
Avand in vedere ca sunteti nou infiintata trebuie sa mergeti la finanate sa cimpletati o declaratie estimativa care cuprinde veniturile care estimati ca le veti realiza si cheltuielile estimative. De stampila aveti nevoie la depunerea acestor declaratii. Tot acolo va lamuriti si asupra faptului ca nu vreti sa fiti platitor de TVA.
1. stampila este mereu prima urgenta...
2. registrul de incasari si plati si reg inventar - se cumpara de la anaf de sector / zona costa vreo 20 de lei.
3. Cu cele doua de sus (pe care le puteti cumpara de obicei chiar din sediul anafului) mergeti la camera de PFA-uri a anafului sa vi le stampileze si sigileze.( inainte de asta trebuie numerotate filele1.2.3.....100);
4. Declaratia 220 - estimativa pt anul 2012; ( termen 15 zile de la infiintare). Aveti grija ce scrieti acolo ca in functie de ea platiti impozit ....
5. Unii zic ca e nevoie si de registul unic de control. Eu zic ca nu e obligatoriu pt pfa uri, dar daca vreti sa stati linistit cumpara ti l si pe ala( tot de la anaf - 80 de lei costa)
6. pt tva se depune doar daca vreti sa deveniti platitor( sau depasiti 65.000 E venituri pe an).

BAFTA !

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Birou de mediator - inregistrare fiscala, taxe si impozite Bojan  I.M. Bojan I.M. Imi poate spune cineva care sunt pasii pentru intregistrarea fiscala a unui birou de mediator si care sunt taxele si impozitele platite catre stat dupa ce ... (vezi toată discuția)
Inceput de pfa - indrumari dumitru elena dumitru elena Buna ziua, Am deschis un PFA si sincer mi-ar placea sa stiu , dupa ce ies cu certificatul de la ONRC care e urmatorul pas? Cam ce mi-ar trebui sa-mi incep ... (vezi toată discuția)
Ce este declaratia 392 majoritar majoritar Am incheiat inventarul pe 2011 ,l-am dus la financiar ,dar mi-au cerut si declaratia 392 ,atat pe 2010 cat si pe 2011. Ce reprezinta aceasta declaratie,unde se ... (vezi toată discuția)