Sunt presedinte nou ales la o asociatie.Acum vreo trei ani un locatar de la parter a vrut sa-si imbunatateasca confortul si din proprie initiativa, cu cheltuieli personale si-a facut hidroizolarea planseului de desaupra subsolului in dreptul ap. in care locuieste.Dupa alegerea noului comitet executiv , in ad gen de alegeri s-a pus problema ca este nevoie la toate apartamentele de aceasta huidroizolare a subsolului pentru ca au igrasie, masura care s-a si aprobat .Lucrarea s-a efectuat cu bani din chirii si din penalizari.Acum proprietarul care si-a facut hidroizolarea cu banii proprii si fara aprobarea comitetului executiv din acea perioada, vrea despagubiri, dar nu are facturi , nu are nici-un act si ne imputa noua actualului comitet ca nu trebuia sa facem aceste imbunatatiri prin asociatie , ca ne reclama, ca ne da in judecata ca sa-si recupereze banii.Cum sa procedam ca sa atenuam conflictul?
Nu are argumente in afara de o motivare personala.
Ii comunicati ca ii dati banii daca va prezinta factura, chitanta si garantia la lucrare, asa cum e normal sa se intample la achitarea oricarei lucrari.
Proprietarul in cauza nu are temei legal pentru a sustine si a proba eventuala actiune in instanta
In conditiile in care la vremea respectiva modificarea a fost executata fara acordul asociatiei de proprietari,a fost realizata in regie proprie,proprietarul nu detine documente justificative,
respectiv nici receptia si garantia lucrarii,eventuala actiune in justitie va beneficia de solutie defavorabila petentului deoarece acesta nu poate sustine si nu poate proba eventuala responsabilitate sau obligatii neachitate din partea asociatiei de proprietari
Va multumesc mult pentru raspuns.Problema este ca administratorul care este acelasi de acum 3 ani, sustine si-l irita pe acest locatar ca NU avem fond legal pentru izolarea subsolului, ca legea 230/2007 prevede hidroiziolarea doar pentru terasa.Eu am citit legea si spune clar in art 44 ca este legal , dar cum sa convig acest locatar caruia ii convine varianta administratorului?