Dosarul pentru operatiunea de retur marfa se va intocmi astfel:
a) Nota de receptie si constatare de diferente cu urmatorul continut minimal:
- denumirea unitatii;
- denumirea, numarul si data (ziua, luna, anul) intocmirii formularului;
- numarul facturii de stornare a bonului fiscal;
- numarul curent; denumirea bunurilor receptionate; U/M; cantitatea conform documentelor insotitoare;
- cantitatea receptionata, pretul unitar de achizitie si valoarea, dupa caz;
- numele, prenumele si semnatura membrilor comisiei de receptie, in conditiile in care se face receptia marfii primite direct de la furnizor sau data primirii in gestiune si semnatura gestionarului in situatia in care apar diferente; pretul de vanzare si valoarea la pret de vanzare, dupa caz, pentru unitatile cu amanuntul.
b) Dispozitia de plata-incasare catre casierie, pe baza careia i se vor inapoia clientului banii cu urmatorul continut minimal:
- denumirea unitatii;
- denumirea formularului: plata/incasare (plata in cazul nostru);
- numarul si data (ziua, luna, anul) intocmirii formularului;
- numele si prenumele, precum si functia (calitatea) persoanei care incaseaza/restituie suma;
- suma incasata/restituita (in cifre si in litere); scopul incasarii/platii;
- semnaturi: conducatorul unitatii, viza de control financiar preventiv, compartimentul financiar-contabil;
- date suplimentare privind beneficiarul sumei: actul de identitate, suma primita, data si semnatura;
- casier; suma platita/incasata; data si semnatura.
c) Factura fiscala in rosu
[ link extern ] /