Buna ziua
daca firma nu mai are nici un salariat, unde se declara acest lucru si prin ce declaratie si in ce termen? Multumesc. Daca nu mai are salariati mai are voie sa se inregistreze acte pe ea, respectiv chitante? Declaratia 112 se mai depune ?
Daca ati dat afara ultimul angajat al firmei, trebuie sa anuntati modificarea la Administratia Financiara in termen de maxim 30 de zile. Modificarea se anunta prin formularul 010, la care anexati copie de pe Revisal la incetarea contractului.
Veti continua sa depuneti declaratia 100 pentru impozitul pe profit si cele pentru tva (300 si 394 daca e cazul).
Veti putea inregistra plati si incasari pentru ca firma e in continuare activa.
In termen de 30 zile de la data de la care firma nu mai are angajati,se depune declaratia 010 cu scoaterea din evidenta a obligatiilor salariale-veti vedea ca specifica imprimatul.O depuneti in doua exemplare la finante,un exemplar il veti primi inapoi cu dovada depunerii-stampila si numar de inregistrare.Asa se face modificarea in vectorul fiscal.
Da,se pot inregistra documente daca nu aveti angajati,declaratia 112 se depune ultima data pentru ultima luna in care ati inregistrat salarii.De exemplu,depuneti in decembrie,daca ati avut angajati in noiembrie.
Si daca firma nu mai are angajati activi , dar mai are 2 contracte suspendate (maternitate) se mai depune acea declaratie la finante, dar declaratia 112 se mai depune cu cei 2 suspendati?
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.