avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 515 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Furt Calificat
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Furt Calificat

Buna seara ,acum 2 zile am fost prins cand am incercat sa fur din [editat ] un salam si o cutie de ton,agentii de paza m au dus intr o camera unde mi au luat datele si au spus ca trebuie sa achit contravaloarea(60 ron),la scurt timp dupa ce am platit bani mi s a spus ca,cheama politia si mi au restituit bani.In scurt timp au ajuns si politisti care mi au luat datele si m au condus la sectie unde mi au fost luate amprentele si mi s-a luat o declaratie.Ce mi se poate intampla ,tin sa mentionez am 20 de ani ,nu lucrez,o situatie financiara slabuta,sunt student anul 2 si este prima abatere.
Ultima modificare: Miercuri, 19 Decembrie 2012
Ana Cristina Margu Birou de mediator , Mediator
platiti contravaloarea produselor la politie astfel incat prejudiciul sa fie recuperat. In instanta mergeti pe recunoastere, cereti aplicarea 320 ind.1 cod proc. penala si cel mai probabil veti obtine o pedeapsa cu inchisoarea, a carei executare va fi suspendata.
Parerea mea e ca daca nu aveti antecedente penale si achitati prejudiciul, nu mai ajungeti la instanta.
Vi se va aplica o amenda de catre procuror.
Ultima modificare: Miercuri, 19 Decembrie 2012
Francisc Gerber, Avocat
Si daca nu achitati prejudicul puteti primi o amenda administrativa pentru un salam...

Este insa bine sa achitati prejudiciul pentru ca oricum este mic si nu are sens sa va complicati.
Puteti achita si in rate daca nu aveti bani.
Distinsi mei domni si domnisoara avocat,cei de la supermarket nu au dorit sa le achit contravaloarea.Sugestii?Va multumesc pentru raspunsuri
Ultima modificare: Joi, 20 Decembrie 2012
Ana Cristina Margu Birou de mediator , Mediator