avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 628 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... informatii despre examenul de primire in barou
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

informatii despre examenul de primire in barou

Buna ziua!

Va rog frumos sa imi dati informatiile despre examenul de primire in barou inclusiv taxele de scolarizare daca acestea exista.Mentionez ca sunt studenta in ultimul an la o facultate de drept si intentionez sa intru in baroul Bucuresti. Care este legatura dintre Baroul Bucuresti si INPPA?

Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: salabin , utilizator 18:58, 2 Ianuarie 2013
Examenul de admitere in profesie este organizat anual, toamna. INPPA este institutia in cadrul careia sunt scolarizati avocatii. Dupa admiterea in profesie va trebui sa gasiti un avocat care sa va coordoneze stagiul...veti fi avocat colaborator vreme de 2 ani. In timpul acestor 2 ani veti urma diverse cursuri la INPPA, iar examenul de absolvire dupa 2 ani va va oferi calitatea de avocat definitiv.
Deoarece sunteti in an terminal si, teoretic, pana la acest moment, ati dobandit o solida teorie juridica, plus abilitatea de a interpreta norme legislative, va indrum cu caldura sa studiati temeinic Legea 54/1995 a profesiei de avocat, plus Statutul acesteia. Gasiti brosura cu max 15 lei la orice librarie. Va garantez ca veti gasi raspuns la TOATE informatiile de care aveti nevoie.
Sau, completand raspunsul dl avocat Andrei Bortan, in caz ca nu ati dobandit o solida teorie juridica, incepeti cat mai curand studiul. Examenul nu este usor.
Toate informatille despre examen le poti gasi si aici: [ link extern ]

Va fi la fel, cred, si anul acesta!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură