avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 852 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Impozit programatori
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Impozit programatori


Buna ziua, Am terminat facultatea de Cibernetică, Statistică şi Informatică Economică in anul 2003, Sectia de Statistica si previziune economica(5 ani); Inteleg acum de la firma de la care lucrez ca nu pot beneficia de reducerea de impozit de 16% pe salariu, deoarece sectia mea nu este trecuta in nu stiu ce 'Anexa 2'. Firma unde am lucrat anterior mi-a dat aceasta reducere de impozit. Pot face ceva sa obtin aceasta reducere?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 14:49, 23 August 2013
Pentru a beneficia de scutirea de impozit trebuie indeplinite anumite conditii, care probabil nu sunt complete in cazul dvs. sau al firmei.
Cautati Ordinul nr.250/2004 si cititi mai multe despre conditii.

Ord. nr.250/2004:

Art. 1. - Angajatii agentilor economici care isi desfasoara activitatea pe teritoriul Romaniei in conformitate cu legislatia in vigoare, al caror obiect de activitate include crearea de programe pentru calculator (cod CAEN 7221, 7222), precum si angajatii persoanelor juridice romane de drept public beneficiaza de scutirea de impozit pe venit, in conformitate cu prevederile art. 56 alin. (4) lit. l) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, daca sunt indeplinite cumulativ urmatoarele conditii:
1. posturile pe care sunt angajati corespund listei cuprinzand ocupatiile mentionate in anexa nr. 1;
2. postul face parte dintr-un compartiment specializat de informatica, evidentiat in organigrama angajatorului, cum ar fi: centru de calcul, directie, departament, oficiu, serviciu, birou, compartiment sau altele similare;