Acum ceva timp am postat un topic privind inregistrarea la organul fiscal a punctelor de lucru dupa ce acestea sunt inregistrate la reg. com. Si mi s-a confirmat ca trebuie mers ulterior la administratia financiara, nu se transfera datele prin reg com, certificatul fiscal eliberandu-se desigur de la administratie.
Ideea ar fi ca noi avem 3 puncte de lucru, toate in acelasi sector, aproape unul langa altul, insa pana acum contabilitatea declara toti angajatii la doar unul din cele 3 puncte de lucru. M-am gandit sa nu riscam amenda.....pt ca nu sunt depuse dosare individuale pt fiecare punct de lucru. Am inteles de asemeni, ca indiferent cati angajati sunt declarati, trebuie sa se inregistreze oricum la circa financiara, numai ca in cazul in care sunt 5 sau mai mult de 5 angajati, se va elibera un CIF distinct.
Acum as vrea sa intreb urmatorul aspect: este o problema daca la 2 dintre aceste puncte de lucru , avem depuse la reg com. declaratiile model 1, adica fara activitate, in hota. AGA, mentionandu-se destinatia acestora doar de birouri. E o contradictie ca nu am declarat nici o activitate din actul constitutiv si totusi sunt angajati acolo, pe fiecare din cele 2 puncte de lucru fara activitate? Tre neaparat sa depun declaratie model 2 prin care sa declar activitati? Sau macar una si anume aceea de secretariat si birouri....sau cum era ..nu mai retin exact...tre sa ma uit in CAEN
Depuneti declaratia model 2 prin care declarati ,, activitati proprii de birou" la punctele de lucru respective, aveti si rubrica pentru nr. de angajati si totul e in regula.
Deci trebuie sa schimb declaratia, pentru a declara activitatii proprii de bitoruri. Imi puteti spune mai exact si codul /clasa CAEN? Nu gasesc exact aceasta formulare. Va multumesc frumos!
EXISTA O DECLARATIE MODEL 3 CARE SE DEPUNE IN CAZUL IN CARE S-AU MODIFICAT CONDITIILE DE CAND ATI DAT DECLARATIA 2
nu aveti nevoie de un cod caen pt. asta. este vorba de activitate in sine si o gasiti specificata pe declaratia tip. oricum tre sa le declarati si pe astea la a.f.p. doar sediul fara activitate nu se inregistreaza la a.f..
Eu nu trebuie sa depun decl. model 3 pt ca nu am ce sa modific, din moment ce acum la reg com este depusa decl. model tip 1, fiind fara activitate. Dar de fapt sunt birouri si m-am gandit ca nu mai trebuie sa ramana ca fiind fara activitate si tocmai asta intrebam, ce-ar trebui sa scriu in declaratia tip model 2. Am inteles acum, va trebui sa bifez "casuta" existenta in cerere si sa indic adresa la care se desfasoara respectivele activitati proprii de birou. Mai este necesar sa completez si in tabel, unde sunt coloanele pt adresa, cod caen si activitate desfasurata? Ca nu prea as avea ce cod sa completez :)
Va multumesc mult, inca o data! DECI ATUNCI CAND NU SE DECLARA ACTIVITATE pe un punct de lucru, ACESTA NU TREBUIE INREGISTRAT LA ADMIN. FINANCIARA???? Inseamna ca momentan nu risc nici o amenda la fisc, din moment ce nu am activitate declarata pe cele 2 puncte de lucru despre care vorbesc. Corect ?
O seara buna!
Buna ziua. Firma la care lucrez are cumparat un teren in Arad si doreste sa inceapa constructia unei cladiri. Trebuie declarat punct de lucru fara activitate pana este gata cladirea?