avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1036 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate - partida simplă ... CASS,CAS pentru PFA
Discuție deschisă în Contabilitate - partida simplă şi obligaţii fiscale declarative pentru PFA, II, AF

CASS,CAS pentru PFA

Buna ziua.
Caut un raspuns in cazul meu:
Sunt student,de 3 luni angajat si pe langa aceasta am un PFA care nu realizeaza nici un venit.In acest caz mai trebuie sa platesc contributiile la CASS,CAS?
Va multumesc anticipat.
Astept raspuns.
Cel mai recent răspuns: Janina_Borsan , utilizator 15:22, 17 Februarie 2013
Contributiile se platesc la venituri. Nu sunt venituri, nu sunt contributii, OK?
Buna seara,

Dvs. asteptati raspuns, insa aici suntem cativa consultanti care incercam sa ajutam pe toti utilizatorii forumului, in masura timpului liber de care dispunem.

CAS nu trebuie sa achitati, in schimb CASS trebuie achitat in functie de ceea ce ati declarat Dvs..
Va multumesc frumos pentru raspuns.
As dori sa stiu daca se depun declaratiile privind cass,cas ,declaratia 600 din cate stiu, la ANAF,chiar daca am venituri 0?
Declaratia 600 se depune pentru contributia la fondul de pensii. Cum Dvs. sunteti asigurat in sistemul public de pensii, nu aveti obligatia depunerii acestei declaratii.
Daca sunt pensionar limita de varsta si am si o intreprindere individuala trebuie sa depun declaratia 600? Si cum trebuie sa o fac?

Alte discuții în legătură

Contabilitate pfa marian20 marian20 Am platit Contributia la sanatate in mai, din iulie am devenit PFA, cum inregistrez plata contributiei in contabilitate? scriu plata totala ce trebuia facuta ... (vezi toată discuția)
Depunere declaratii pfa traducator sonia1978 sonia1978 Buna ziua, Sunt traducator PFA, inregistrat la Adm. Financiara, in sistem real, neplatitor de TVA. Anul trecut in luna ianuarie am depus la Adm. Financiara ... (vezi toată discuția)