avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 768 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Răspunsuri în comunitate Loc de munca dupa terminarea facultatii de drept
Discuție deschisă în Răspunsuri în comunitate

Loc de munca dupa terminarea facultatii de drept

Sunt studenta in anul 3 la drept.. si pe vreme ce trece... ma descurajez tot mai mult vazand ca nu prea mai sunt locuri de munca in domeniul asta. As dori sa o iau din timp sa ma specializez pe ceva ce ar prinde, "asortandu-mi" licenta pe specializare. Daca dau licenta in psihologie juridica mi s-ar putea deschide vreo usa? sau mai bine ar fi sa merg pe civil sau penal constituind baza in ziua de azi?
Am inteles ca medierea se anunta destul de primotatoare pe viitor, dar ori imi trebuie curs, ori vreo 3 ani vechime pe cartea de munca... Meseria de grefier pare intangibila.. sa nu mai spun de magistrat sau multpreadoritul avocat... sunt asa descurajata.. Ma poate ajuta cineva cu un sfat???
Cel mai recent răspuns: ContSters259670 , utilizator 08:37, 5 Ianuarie 2013
Probabil si Mihai Viteazul a fost descurajat cand a vazut cata oaste a adus Sinan Pasa la Calugareni si totusi a invins ... Daca sunteti deja descurajata inca de pe bancile facultatii luati-va adio de la domeniul juridic, probabil cand veti avea de citit si inteles un cod proaspat schimbat veti fi in agonie ...
In primul rand, aveti o perceptie gresita cu termenul "daca dau licenta in ...", indiferent in ce domeniu veti sustine lucrarea de licenta veti fi tot absolventa de studii juridice egala cu orice alt absolvent care si-a sustinut lucrarea dintr-un alt domeniu al stiintelor juridice. Faptul ca ati sustinut lucrarea de licenta dintr-un anumit domeniu nu va ajuta cu nimic, in nici un domeniu (magistratura, avocatura, notariat, consiliere juridica) nu conteaza din ce domeniu absolventul si-a sustinut lucrarea.