avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 427 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Nerespectarea contractului
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Nerespectarea contractului

Buna ziua! Va rog sa ma sfatuiti ce as putea face pentru rezilierea unui contract cu o companie telefonie si internet mobil, contract care s-a prelungit luna trecuta cu inca doi ani pe baza unei convorbiri telefonice. Aceasta convorbire a fost initiata de un consultant al companiei deoarece intr-o intrebare anterioara adresata de mine pe internet am cerut lamuriri despre pasii de urmat pentru a rezilia contractul deoarece la acea data trecuse perioada contractuala de un an cum fusese prevazut. In respectiva convorbire am fost intrebata ce motive am pentru a inchide contractul. Am spus ca am o alta oferta mai avantajoasa si ca nu sunt multumita deoarece am constatat ca este contorizat si traficul de noapte desi am optiunea Happy Night. Mi s-a promis ca va vorbi cu colegii pentru a se clarifica situatia si voi fi contactata ulterior si mi s-a propus ca oferta ca la acelasi cost de pana atunci sa mi se dubleze traficul, sa primesc bonus 30 de euro si un modem performant gratuit cu conditia prelungirii contractului cu inca doi ani. Am intrebat de mai multe ori de cand voi putea beneficia de dublarea traficului si mi s-a raspuns ca din momentul respectiv. In urma acestei convorbiri, in contul meu de abonat a aparut bonusul dar traficul a ramas neschimbat. Culmea este ca tot traficul pe care il mai aveam s-a consumat foarte repede desi am facut mult mai putine descarcari decat in celelate luni cand chiar imi mai ramanea cate ceva. Am facut mai multe sesizari pe internet si pe mail si prin intrebare adresata pe site-ul companiei dar am primit pe mail doar notificarea ca s-a inregistrat intrebarea. Deoarece nu am primit nici un raspuns am fost personal la o sucursala a companiei si acolo am spus despre problema mai sus mentionata si am cerut rezilierea contractului deoarece acesta nu este respectat conform intelegerii. Si aici am fost iar dusa cu vorba ca dumneaei nu poate face rezilierea deoarece sunt in perioada contractuala, ca trebuie sa-i contactez pe alti consultanti de la serviciul clienti prin email sau din contul de abonat.
Am facut toate aceste lucruri, de fapt le-am repetat dar tot fara rezultat. Am luat legatura si prin telefon cu diferiti consultanti, fiecare indrumandu-ma catre altii, prin initierea unor alte convorbiri telefonice (care pe mine ma costa avand abonamentul in alta retea). Desi am spus ca sunt foarte nemultumita deoarece intr-o dimineata (22 decembrie) imi aparuse la cronos ca aveam mai mult de 2000 MB, am consumat in ziua respectiva 200 maxim 300 MB (consultand statistica din meniul programului Mobile Partener) pentru ca a doua zi dimineata sa apara ca nu mai aveam decat 200 MB la dispozitie, calculatorul fiind inchis toata noaptea atunci. Inca de cand a inceput luna decembrie am observat ca aparea un consum mai mare decat in realitate, insa in ziua de 22 decembrie am constatat foarte clar aceasta neconcordanta.. Nu stiu ce sa mai fac. Am ramas chiar de Craciun cu un trafic sub 128 kb/s coborand cat mai aproape de zero, adica ingrozitor de lent, abia daca pot deschide mail-urile. Mi se pare revoltator pentru trebuie sa platesc un abonament de 15 euro si stiam ca am dreptul la 18 GB cu viteza mare. Va rog mult de tot sa ma sfatuiti ce sa fac. Va multumesc
Ultima modificare: Duminică, 6 Ianuarie 2013
Ares-3, moderator
Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 12:54, 7 Ianuarie 2013
De reziliere fara sa va usture buzunarul nu cred ca poate fi vorba din cauza bonusului si a modemului. Chiar daca nerespectarea obligatiilor contractuale este motiv de reziliere, nu puteti scapa decat de taxa de despagubire care se calculeaza proportional cu lunile ramase din contract.

In schimb cred ca v-ar ajuta o reclamatie la ANPC in care sa descrieti aceste probleme si de asemenea sa precizati ca le-ati sesizat companiei dar nu s-a luat nicio masura (ati spus ca aveti notificare de inregistrare, listati-o si atasati-o).

Aveti aici un model de intocmire:
www.avocatnet.ro/content/for...

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Reziliere contract orange Tudor Mincu Tudor Mincu Buna ziua, Am o problema cu Orange. In Decembrie 2009 am achizitionat un telefon Blackberry 8520 Curve de la ei, cu abonament de 20 de euro (TVA inclus). ... (vezi toată discuția)
Consum internet depasit cu 741 euro la vodafone - nejustificat Gianina B Gianina B Buna ziua, Am urmatoarea problema cu compania de telefonie mobila Vodafone, m-au contactat sa ma anunte ca cu o zi inainte (11.12.2020) am depasit consumul de ... (vezi toată discuția)
Prelungirea abonamentului de telefonie mobila fara acord Iasmina09 Iasmina09 Buna ziua, Intampin o problema ca marea companie Vodafone, aprox acum trei saptamani am primit un telefon de la un consultant pentru prelungirea abonamentului ... (vezi toată discuția)