Acum, pelive.avocatnet.ro,are loc evenimentul: TVA, Impozitul datorat de nerezidenți, Impozitul pe profit, facilități fiscale 202. Sesiune practică cu Adrian Bența
Mai am o problema: pe 03.01.2013 am avut un inventar la magazin. Am iesit cu o lipsa de 15900 lei, la o gestiune de 60000 lei. Ultimul inventar a fost pe 03.09.2012, si de atunci au disparut acesti bani. suntem numai 4 angajate impreuna cu sefa de magazin, gestiunea este comuna, dar sefa de magazin a mai unmblat la bani, in sensul ca lua cateodata bani din casa(cate 50-40 lei) pe niste cheltuieli care nu se deconta pana la urma. Noi, restul angajatilor vrem sa cerem un nou inventar, pt ca ni se pare prea mult la un asa de mic magazin. Asta inseamna ca un sfert de magazin a fost furat.
Va rog sa-mi spuneti daca putem cere reinventariere?
Ei zic ca in contabilitate totul este ok. Iar eu as mai cere raportul de gestiune si receptiile si celelalte acte, pt ca sunt si eu de profesie contabila(dar nu practic). Sper ca am voie la aceste acte, din moment ce vorbim de gestiune comuna? Si faptul ca sefa umbla la bani, cu aia ce as putea face?
Mai sunt anumite probleme, ca tot sefa de magazin vinde marfa la pret redus, la care nu facea nici un proces verbal sau alt act doveditor cu care sa scada din gestiune. Toate aceste probleme le-am spus mai sus dar nu prea vor sa ma asculte. Pur si simplu nu inteleg ca cineva``fura`` in halul acesta si eu trebuie sa platesc. Cum e posibil?
Cui ati comunicat si care a fost modalitatea de comunicare?
Cum sa fie ok contabilitatea, daca anumite marfuri nu sunt scazute sau nu sunt inregistrate reducerile de pret la vanzarea marfurilor? Reducerile nu se fac "dupa ureche", cum doreste fiecare.
Da aveti dreptate, dar degeaba ca de cand le-am zis la sefi de aceste fapte le a dat uitarii. Parca nu s-ar fi intamplat nimic, ei stiu numai ca cat trebuie sa platim noi. Faptele nu inseamna nimic, nu le intereseaza cum lipseste un sfert de magazin.
Alte discuții în legătură
Inventar
bazdoacadaniela
buna ziua am si eu o intrebare banala as spune,si anume cum se efectueaza un inventar corect? e cineva amabil sa-mi raspunda explicit? lucrez in gestiune de ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.