O persoana in varsta de 70 de ani, avea la plata o factura restanta si, intre timp a venit si factura curenta. Din varii motive, a ales gresit factura pe care sa o achite, adica a achitat factura curenta, crezand ca de fapt a achitat-o pe cea restanta. In mod normal, pentru cei de la EON, s-a sistat furnizarea energiei electrice, fara nici un preaviz. Din discutiile cu cei de la EON reiese ca ei nu sunt vinovati, daca cineva alege sa plateasca o factura curenta, si nu pe cea restanta, inseamna ca acel client asa a dorit, sa fie deconectat de la retea! Exista vreun temei legal pentru rezolvarea acestei situatii? Omul este obligat acum sa plateasca taxe de conectare-reconectare, plus garantie! Pentru o eroare de genul acesta, cei de la EON nu au nici o obligatie? Lasa omul sa greseasca si pe urma incaseaza taxe peste taxe? In plus, nu au trimis nici un preaviz legat de restanta sau deconectare, motivand ca pe factura curenta este rubrica in care se mentioneaza daca ai facturi restante in sold. S-a pus problema ca si cum clientul a ales sa ramana fara curent electric, asa a vrut el, sa fie deconectat!