avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 745 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... Returnare bursa facultate
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

Returnare bursa facultate

Buna ziua! Sunt studenta in anul I la buget la o facultate de stat. Problema este ca vrea sa renunt la facultate din cauza unor probleme financiare si sa urmez o noua facultate in toamna. Pe parcursul primul semestru am beneficiat de bursa sociala, fapt ce complica lucrurile intrucat daca ma retrag sau sunt exmatriculata, voi fi obligata sa returnez bursa dupa cum se specifica in regulamentul de acordare a burselor. Intrucat mai este inca o saptamana din primul semestru ( dupa care va incepe sesiunea de examene) iar eu sunt inca la buget ma gandeam sa ma duc la secretariat si sa fac o cerere pentru a mi se elibera diploma pentru cateva ore pentru a face o copie legalizata..iar apoi sa nu o mai returnez. Intrebarea mea este cum poate facultatea sa ma oblige sa returnez bursa in conditiile in care eu o sa reusesc sa imi iau diloma de la dosar. Credeti ca vor actiona in instanta?
Multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: ContSters267790 , utilizator 18:11, 12 Ianuarie 2013
nu mai stiu daca nu raspund si parintii dvs...Tind sa cred ca da
eu am restituit bursa pe 2 ani:"> cand am plecat...insa nu era bursa sociala ci "bursa de gradul II" cum era la vremea aia
abia apoi mi-au eliberat toate actele
dar daca reusesc sa imi iau diploma de bac cu pretextul ca vreau sa ii fac o copie, in contextul in care ei nu mai pot conditiona restituirea diplomei in schimbul returnarii bursei, ce pot face?? cum ma pot obliga sa platesc?
nu stiu daca poti sa ocolesti...
obligatia de intretinere era in sarcina parintilor tai...
Bursa sociala era mai degraba in favoarea lor, obligati la intretinerea ta, zic

mie mi-a platit fratele meu bursa mancata de mine pe anii petrecuti..

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură