avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 717 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Telefon defect
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Telefon defect

In data de 16.12.2012 am cumparat de la o reprezentanta a unei firme de telefonie mobila un un telefon performant (mare greseala am facut).
In data de 21.12.2012 m-am prezentat la ei pt ca telefonul se inchidea singur si nu mai putea fi aprins decat dupa scoaterea bateriei. Daca ma suna cineva apelul se facea dar pe telefonul meu nu aparea nimic, pt ca bineinteles am un telefon defect.

Normal este ca atunci cand un telefon este inchis sa intre mesageria sau sa iti spuna ca esti in reteaua respectiva. Daca scoteam bateria peste 15 minute de la inchiderea telefonului si apoi o puneam la loc constatam cu uimire ca bateria a scazut cu 50% intr-un sfert de ora. am predat telefonul la service si am specificat problemele de mai sus.

In data de 24.12.2012 am primit mesaj de la reprezentanta sa-mi ridic telefonul,ceea ce am si facut. Telefonului i s-a facut un upgrade de soft (pana acum toate bune si frumoase).

In data de 25.12.2012 am constatat ca telefonul prezenta aceleasi simptome. In data de 28.12.2012 m-am prezentat din nou la service(25,26.12.2012 service a fost inchis) si am predat telefonul specificand faptul ca nu am constatat nici o imbunatatire a problemelor pe care le are telefonul.

In data de 09.01.2013 dupa 12 zile de asteptat am fost sa ridic telefonul. Telefonul a venit din service cu un display inlocuit deoarece asa au constatat cei de la service bucuresti (aici au aparut primele semne de intrebare cu privire la seriozitatea serviciilor lor.)

Astazi 11.01.2013 telefonul a prezentat aceleasi simptome ca cele prezentate mai sus asa ca m-am prezentat la service brasov pt a treia oara,bineinteles un pic nervos. Cei de acolo mi-au spus sa predau telefonul, dar nu mai pot accepta asa ceva. Le-am spus ca ma consider un client fidel care a luat teapa. Din punctul meu de vedere mai sunt doar doua variante de rezolvare pe cale amiabila:
- schimbarea telefonului
- returnarea banilor platiti pe telefon.
Pentru ca nu au acceptat eu am sa ma prezint luni 14.01.2013 la ANPC Brasov pt a depune o sesizare cu privire la servicile lor.

Astept raspunsul oficial de la firma.
Ma poate ajuta cineva cu un sfat mai bun in privinta acestei probleme?

[Editat de moderator - nu mai scrieti niciodata cu majuscule daca vreti un raspuns, este extrem de obositor de citit + incalcati regulamentul de postare al forumului. In plus retineti ca pe forum discutam problemele pe care le au utilizatorii nu persoanele fizice sau juridice care le genereaza. Va rog cititi Regulamentul]
Ultima modificare: Luni, 14 Ianuarie 2013
Ares-3, moderator
Cel mai recent răspuns: advdorin , utilizator 18:16, 14 Ianuarie 2013
Daca ati epuizat toate etapele interventiei in garantie,iar rezultatele sunt O,daca detineti documente care sa teste intrarea si iesirea din service a aparatului,sesizati oficial ANPC local
Cei de la reprezentanta mi-au spus sa fac o sesizare in scris la ei, sa astept raspuns oficial si dupa aceea sa ma duc la ANPC Brasov.
Ultima modificare: Luni, 14 Ianuarie 2013
Ares-3, moderator
Faceti cum v-au zis cei de la firma pentru ca reclamatia va fi analizata doar daca ati incercat rezolvarea pe cale amiabila iar raspunsul agentului economic nu este satisfacator din punctul dvs. de vedere.
Solutionarea unei plangeri de catre ANPC nu este conditionata de raspunsul producatorului sau comerciantului produsului ,autoritati care vor face apel la orice strategie sa se exonereze de culpa si vor invoca prin varii justificari culpa exclusiva a utilizatorului bunului

Cum depuneţi o reclamaţie?


Vă rugăm să apelaţi la această modalitate numai după ce încercaţi să rezolvaţi amiabil problema cu operatorul economic care a comercializat produsul sau a prestat serviciul.

În situaţia în care nu aţi ajuns la o înţelegere cu vânzătorul sau cu administratorul unităţii, atunci aveţi dreptul să depuneţi o reclamaţie la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor.

[ link extern ]

Alte discuții în legătură

Drepturile consumatorului ?! kla_claudia kla_claudia Pe data de 06.12.2012 am cumparat o tableta..de la o firma cunoscuta de electronice si electrocasnice...cu motivul de a fi cadoul fiicei mele de craciun...pe ... (vezi toată discuția)
Ce pot sa fac- anulare garantie mihai1968 mihai1968 am predat unei firme de telefonie mobila un telefon pt reparatii cu o problema la baterie, la predare telefonul nu prezenta nici un defect la carcasa, in fisa ... (vezi toată discuția)
Problema telefon in garantie ramolex ramolex Buna seara! In data de 10 ianuarie 2011, odata cu prelungirea abonamentului de voce, am achizitionat si un telefon mobil. Toate bune si frumoase pana cand ... (vezi toată discuția)