avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 876 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... scoatere firme cu punct de lucru din apartament
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

scoatere firme cu punct de lucru din apartament

Locuiesc intr-un ap. de 2 camere la et. V. Deasupra este un ap. modificat care se situeaza pe suprafata a doua ap. de 2 camere. Proprietara ac. ap. l-a inchiriat unei firme de web design si hosting. Din decembrie anul trecut tot in ac. spatiu s-a mutat cea de-a doua firma care este provider de internet. Aceste firme nu au obtinut acordul vecinilor directi, nici a asociatiei, nici a presedinteleui si nici a comitetului executiv pentru schimbarea destinatiei. Patronii firmelor sunt de o nesimtire si obraznicie remarcabile. Nici macar nu au pus mocheta pe jos, astfel ca fiecare pas facut in ap. se aude.
Proprietara primeste dupa contract 100 euro pe luna iar restul chiriei i se inmaneaza direct de catre patroni.
Aceasta a fost rugata si intiintata oficial, ca nu suntem de acord cu functionarea firmelor in bloc. Functionarea acestor firme genereaza cheltuieli mai mari datorita traficului cu liftul, consumului electric, cu intretinerea casei scarilor etc. De asemenea si-au montat antene si un paienjenis de cabluri afectand partea comuna a blocului. Baietii tineri, studenti care lucreaza la firme, noaptea sau in week-end isi aduc pipitele si fac chefuri, spre surprinderea chiar si a proprietarilor. Astfel, unii se imbogatesc iar ceilalti proprietari trebuie sa plateasca deteliorarile si cheltuielile marite aferente partilor comune.
De ce li se permite acestor oameni, sa transforme apartamentele care sunt locuinte in sedii de firme ? Proprietarilor care nu locuiesc in bloc si doresc doar sa faca bani, pur si simplu nu le pasa !!! Daca si ceilalti proprietari care au ap. inchiriate vor proceda la fel, unde se va ajunge ???? Credeti ca este normal ca la aceeasi scara de bloc sa existe si firme si locuinte ??? Mentionez ca in bloc la parter sunt spatii comerciale libere dar, nu vor sa se mute acolo firmele !!!
Le convine sa functioneze in ap. deorece cheltuielile le platesc ca persoana fizica si nu juridica !!!! Chitantele pentru consumuri emise de asociatie se intocmesc pe numele proprietarei ap. conform reglementarilor in vigoare.

Nu exista nici o institutie in Romania care sa fie abilitata pentru a verifica unde si cum isi desfasoara activitatea aceste firme ? Mentionez ca primaria nu s-a implicat si a spus ca nu poate face nimic.

Va rog din suflet sa-mi spuneti ce si cum trebuie sa fac si mai ales unde sa ma adresez.





Cel mai recent răspuns: lauraa , utilizator 16:15, 26 Februarie 2009
La primarie, exista un departament specializat pentru astfel de probleme.
la momentul inregistrarii punctului de lucru la Camera de Comert se completeaza o serie de declaratii , reaspectiv o declaratie tip care cuprinde mentiunea acordului vecinilor cu pereti comuni in vederea admiterii cererii de deschideri a punctului de lucru .
Trebuie sa vedeti cine anume a semnat la rubrica respectiva pentru ca in acesta situatie se contureaza savarsirea unei infractiuni e fals, uz de fals , fals in inscrisuri oficiale.pentru alte detalii luati legatura cu un avocat din orasul dvs.
Nu avea cum sa inregistreze punctul de lucru fără acordul vecinilor care sunt coproprietari pe scara blocului si celelalte utilitaţi comune.
Buna ziua ,

Asa cum v-a mai sfatuit si o alta colega de a mea , cel mai bun lucru ar fi sa mergeti la registrul comertului din localitatea din care sunteti si sa solicitati copii certificate dupa acordul vecinilor si presedintelui de bloc unde se afla punctul de lucru. Pentru a putea face aceasta solicitare nu trebuie sa aveti imputernicire , datele sunt libere , pot fi puse la dispozitia oricui este interesat , dar trebuie sa cunoasteti cateva lucruri esentiale si anume , numele societatilor , adresa exacta. In cazul in care nu va descurcati apelati la serviciile unui avocat. O zi buna.
Cateva precizari: societatea se inregistreaza la registrul comertului, nu la camera de comert, iar acordul asociatiei de proprietari si al vecinilor trebuie luat numai de la cei direct invecinati, iar nu de la toata scara. Utilitatile comune nu au nicio legatura. Formulare utile:
-acceptul asociatiei de proprietari si vecinilor: [ link extern ]
- cerere de copii: [ link extern ]

Va rog sa raspundeti fara a trimite la consultarea unui avocat. Forumul este destinat gasirii unor raspunsuri, chiar si incipiente, iar nu a reafirmarii nevoii de a contacta un specialist. Multumesc pentru intelegere!
Ultima modificare: Joi, 12 Februarie 2009
ContSters20980, utilizator

Alte discuții în legătură

Firma fara a obtine aprobarea asoc de proprietari doinailiescu doinailiescu Buna ziua As dori sa aflu ce masuri se pot lua impotriva unui proprietar sau a firmei careia acesta i-a inchiriat un apartament. Proprietarul nu locuieste in ... (vezi toată discuția)
Refuz de eliberare al acceptului de deshidere punct de lucru intr-un apartament Traian Simionescu Traian Simionescu Sunt proprietarul unui apartament de bloc.L-am inchiriat unei firme ce doreste sa deschida un punct de lucru in vederea desfasurarii de activitati de ... (vezi toată discuția)
Vecinii inchiriaza in regim hotelier fara acord Valeriu28 Valeriu28 Buna ziua, caut un sfat: vecinii de deasupra inchiriaza de 3 luni apartamentul in regim hotelier, fara acordul vecinilor directi sau al asociatiei, pe care din ... (vezi toată discuția)