avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1191 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Pot beneficia de indemnizatie de somaj?
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Pot beneficia de indemnizatie de somaj?

1.daca sunt la masterat si am terminat cu ultimul examen,insa nu am dat lucrarea de dizertatie,pot beneficia de ajutor de somaj?
2. daca sunt actualmente student la master pot beneficia gratuit de cursuri de formare profesionala in cadrul AJOFM?sau alta modalitate de a beneficia de curusuri de formare profesionala?
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 18:16, 30 Ianuarie 2013
1. - Legea 76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca spune:

Art. 82. - În sensul prezentei legi, prin absolvent al unei instituţii de învãţãmânt se înţelege persoana care a obţinut o diplomã sau un certificat de studii, în condiţiile legii, în una dintre instituţiile de învãţãmânt gimnazial, profesional, special, liceal, postliceal sau superior, de stat ori particular, autorizat sau acreditat în condiţiile legii.

- Dar incercati la Agentia de Somaj deoarece am vazut ca unele inregistreaza si absolventi fara sustinerea examenului de disertatie, dar trebuie sa aveti o adeverinta de la institutia de invatamant ca ati absolvit cursurile dar fara sustinerea examenului de disertatie.

2. Puteti sa beneficiati gratuit de cursurile de formare profesionala daca sunteti inregistrat la Agentia de Somaj, chiar daca nu primiti indemnizatie de somaj.
Ultima modificare: Miercuri, 30 Ianuarie 2013
Valeriu TUDOR, Consultant resurse umane

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Somaj pentru absolventii de facultate si master Ene_E Ene_E Am terminat facultatea in 2009 apoi m-am inscris la master, iar pe 15 februarie 2011 am sustinut dizertatia. Intrebarea mea este urmatoarea: pot beneficia de ... (vezi toată discuția)