avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 853 soluții astăzi

Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... transformare post din studii medii in studii superioare
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

transformare post din studii medii in studii superioare

Lucrez ca referent publicitate imobiliara de 5 ani la ANCPI (bugetar). In acest an am absolvit Facultatea de Drept , si mi-am depus cerere de transformare a postului din referent in asistent registrator principal tr.II cu modificarile corespunzatoare a atributiilor din fisa postului conf. Legii cadru 284/2010 art 4, alin (2) , pct. L, Capitolul II, anexa I.
In urma solicitarilor am primit un raspuns evaziv ,in care se mentioneaza ca activitate de referent nu presupune atributii de natura juridica care sa permita transformarea postului, in consecinta pot fi incadrata conform studiilor absolvite in urma sustinerii unui concurs in conditiile legii ,pe un post vacant. Acest post vacant exista in Statul de personal ,dar a fost ocupat prin detasare de o persoana angajata la privat ( Birou Notarial ) cu o luna inainte de a absolvi eu facultatea . Aceasta detasare este pe o perioada de un an , cu posibilitatii de prelungire.
In urma celor mentionate mai sus , va rog sa ma lamuriti daca este legal ceea ce se intampla ?... si care sunt pasi pe care trebuie sa-i fac ?

Alte discuții în legătură

Transformarea postului din studii medii in studii superioare adudu adudu buna ziua. va rog sa-mi rapundeti la urmatoarea intrebare: un salariat dintr-o institutiue bugetara, incadrat pe studii medii, poate fi trecut pe un post cu ... (vezi toată discuția)