avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 889 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Reziliere abonament telefonie mobila
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Reziliere abonament telefonie mobila

Buna ziua.Ma numesc Costea Ionel,din mun.Tirgu Jiu . La data de 29.09.2011 am incheiat un contract pt serviciu de telefonie mobila. La 23 ian 2013,am sunat la serv. Clienti pt a solicita rezilierea acestui contract.Persoana cu care am luat legatura mi.a comunicat ca va trebui sa platesc taxa de reziliere (exprimare operator), costurile de incetare(specificatie contract), in valoare de 400 lei,deoarece nu am respectat perioada contractuala. Am incercat sa obtin mai multe clarificari in sensul ca de ce sa platesc niste servicii de care eu nu voi mai beneficia prin denuntarea contractului.Deasemeni, trebuie sa mi se justifice detaliat,deci sa mi se dovedeasca concret,cu acte, ce cheltuieli se fac pt. rezilierea acestui contract s-au prejudiciul adus de mine prin acest act.Raspunsul a fost acelasi,pt.incetarea contractului trebuie sa achitati aceasta suma s-au veti fi transferat catre o firma de recuperari.Cum pot rezilia acest contract fara sa platesc aceasta taxa care conform legii 193/2000 si 161/2010,este ilegala,cum trebuie formulata acea notificare catre operator si cu cate zile inainte se trimite catre ei. Multumesc.Tg.Jiu.29.01.2013.

[Editat - 2.11 din Regulament: Identificarea unor persoane, fie fizice sau juridice, in mesajele postate sau in titlul topicului, nu este de dorit. Nu uita ca pe forum se discuta probleme juridice, iar nu implicarea lui X sau lui Z in ele. ]
Ultima modificare: Marți, 29 Ianuarie 2013
Ares-3, moderator
Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 11:29, 29 Ianuarie 2013
~ Conținut șters la cerere ~
Ceea ce vi se cere dvs. este costul de incetare pentru ca nu ati respectat perioada contractuala. Ati semnat ca sunteti de acord sa il platiti daca reziliati contractul inainte de termen (valoarea acestui cost difera in functie de cat mai este pana la incheierea contractului, de aceea v-au spus ca e 400 de lei).

Nu trebuie sa va justifice nimic din ceea ce ati scris mai sus, doar Protectia Consumatorilor va poate spune daca e clauza abuziva sau nu. In opinia mea nu este pentru ca la semnarea contractului atat dvs. cat si operatorul v-ati asumat niste obligatii, nu pare ca ati avea motive sa reziliati contractul din vina lor ca sa cereti sa fiti scutit de plata acelui cost.

Notificarea o puteti trimite oricand doriti, ea isi va produce efectele dupa 30 de zile de la primirea de catre operator - adica veti evita emiterea unor facturi ulterioare acelei date. Asta nu inseamna ca veti fi scutit de plata costului.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

furnizor telefonie mobila- litigiu jhonny2x jhonny2x am un contract cu vodafone pana in 8 iunie 2011 si nu am platit ultimele 2 luni,pot sa reziliez contractul fara taxa de reziliere dupa ce platesc aceasta ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract telefonie mobila daniel12 daniel12 am un abonament la [EDITAT] si as vrea sa renunt la el in baza legi care tocmai sa dat am sunat la dansi si miau zis ca trebuie sa platesc suma de 150 euro ca ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract internet zahariatreder zahariatreder Pun o intrebare! Poate sa ma ajute cineva cu un sfat? Cum sa fac sa anulez un contract cu firma la care am abonament. In iunie 2012 am suplimentat ... (vezi toată discuția)