am cautat pe net un program de conversie, l-am gasit dar pentru a-l accesa mi s-a cerut sa trimit un sms la 1280 cu mesajul DA. l-am trimis, am primit codul de acces si am putut folosii softul ,dar pe factura de telefon am gasit bani in plus de platit, in fiecare saptamana primeam cate 2 mesaje taxate cu 3E. Am facut reclamatie la firma de telefonie, mi s-a raspuns ca sunt astfel de servicii cu supra taxa servicii care le fac anumiti parteneri de-ai lor. In contractul pe care-l am incheiat cu firma de telefonie nu se face referire la o astefel de situatie, am facut sesizarea dar ei au ocolit raspunsul la sesizarea mea.
Ce pot sa fac , cui sa ma adresez?
Le trimiţi o sesizare scrisă , prin mail, în care vă exprimaţi nemulţumirea pentru serviciile nesolicitate şi suprataxate, solicitaţi anularea acelei plăţi menţionând că în caz contrar îi veţi acţiona în judecată .Vă vor contacta telefonic, dvs. trebuie să ,,jucaţi ,, dur şi să vă exprimaţi nemulţumirea , să le spuneţi chiar că veţi renunţa la serviciile lor pentru că nu-şi respectă clienţi ci , dimpotrivă, îi supun acestor abuzuri, în loc să-i protejeze.
Aţi putea obţine ( fără a exista garanţii, depinde despre ce firmă vorbim) , o reducere a plăţii suplimentare , chiar până la jumătate, dar o scutire de la acea plată nu cred, însă tot este bine. Doar să nu renunţaţi.