avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 508 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... transfer pe alt post cu aceeasi functie
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

transfer pe alt post cu aceeasi functie

Sunt asistenta medicala intr-un spital,momentan in concediu de cresterea copilului.Peste doua luni o sa-mi reiau activitatea,si as dori sa ma transfer pe un post finantat integral de la buget (planificare familiala).Medicul cabinetului respectiv este de acord,postul fiind liber de aproximativ un an,insa managerul spitalului vrea sa-mi injumatateasca timpul de lucru (4 ore) pe acest post si sa mai lucrez pe un alt post tot cu timp partial (4 ore). Pentru mine ar fi o solicitare enorma,deoarece stiu sigur ca ar trebui sa fac munca unor posturi cu norma intreaga.In cadrul cabinetului de planificare se deruleaza si programul ptr. depistarea cancerului de col uterin si ptr. care ar trebui sa lucrez 8 ore /sapt.inafara programului prevazut pe cabinet .Va rog sa-mi spuneti ce pot sa fac in aceasta situatie,deoarece eu doresc sa lucrez cu norma intreaga pe postul mentionat mai sus.Exista o lege care sa fie de partea mea? mai ales ca postul respectiv intotdeauna a fost cu norma intreaga,si la fel este si acum.Poate managerul sa-l modifice dupa bunul lui plac mai ales ca nu afecteaza bugetul spitalului (finantat integral de la bugetul statului).:(
Va multumesc!

Alte discuții în legătură

Intrebare domeniu medical un medic poate avea un contract cu ... Anca.anca11 Anca.anca11 Intrebare domeniu medical Un medic poate avea un contract cu norma intreaga in spital, pe spitalizare - sectie (6 ore/zi si o garda obligatorie 18 ore) si ... (vezi toată discuția)
Pensia de invaliditate darianna darianna Buna ziua .Am inteles ca in caz de cancer de col uterin am drept de pensie de invaliditate.As dori sa stiu daca pot depune dosarul pentru pensie de invalidate ... (vezi toată discuția)