barnea a scris:
In primul rand, reclamatia nu se face in scris pe E-mail. In privinta raspunsului, acesta in mod corect a venit tot pe e-mail (doar nu vroiati sa vi se raspunda oficial cu act inregistat la un mesaj pe care l-ati trimis pe E-mail)....NU poate fi considerat fals in acte publice. Faptul ca "documentul" nu are caracteristicile pe care le solicitati Dvs, nu inseamna ca este un fals in acte publice ( aceasta hartie nefiind nici pe departe un document) ci doar o hartie lipsita de valoare.
Tin sa va contrazic. Personal am facut o plangere la ANRE pe email in legatura cu o firma de instalatii gaze care refuza sa imi faca punerea in functiune la distribuitorul de gaze, am primit numar de inregistrare, iar la doar 4 zile inspectorii au declasat un MEGACONTROL la acea firma si tot in aceiasi zi am avut inclusiv echipa de la distribuitorul la gaze la usa. In a 5-a zi am primit un raspuns tot pe email ceva de genul: Ca urmare a petitiei cu numarul X din data X, va comunicam urmatoarele XXX , am efectuat controlul X, am aplicat amenda X iar cererea de punere in functiune a fost inregistrata la distribuitor cu numarul X. Va rugam sa ne confirmati punerea in functiune pentru a putea clasa petitia.
Situatie similara si cu garda financiara in legatura cu aceiasi firma care a refuzat sa imi mai emita factura si garantie pe aceiasi instalatie de gaze. Ei s-au miscat mai greu .. in 2 saptamani de la sesizare am avut toate documentele la usa.
Deci petitiile trimise prin email au aceiasi valoare juridica ca si cele depuse personal sau prin fax.