Am o problema care ma macina zi de zi si nu mai stiu cum sa procedez ... Vin pe site-ul dvs, in a ma ajuta cu o informatie daca se poate.
Anul trecut mai exact pe 04.12.2012 am avut un accident cu autoturismul personal. A intrat pe contrasens celalalt participant la trafic si m-a lovit frontal. Avand in vedere ca lovitura a fost foarte puternica, din constatarile efectuate de catre asiguratorul la fata locului si a celor de la service-ul autorizat, m-i s-a dat in scris dauna totala. Am acceptat suma stabilita de catre asigurator, am completat si un formular cu nr. de cont in care sa-mi vireze suma stabilita.
M-au informat ca intr-un termen de 14 zile de la data semnarii respectivului formular, voi primi banii.
In 03.01.2013 am semnat formularul asadar in 17.01.2013 trebuia sa se faca plata cu op.
A trecut mai bine de-o luna de atunci, iar eu verific contul zilnic si bani, nimic !
Am facut o reclamatie in 04.02.2013 pe care am trimis-o atat inspectorului de daune de pe Brasov cat si celor de pe Bucuresti care trebuiau sa efectueze plata.
N-am primit nici un raspuns vis-a-vis de reclamatia intocmita si comunicarea cu asiguratorul este foarte grea.
Cum pot proceda in acest caz ?
Sa-i dau in judecata ?
Cine ar trebui sa plateasca cheltuielile de judecata ?
:sorry: Mi-e foarte greu ... :(( Mi-a murit si sotul si nu am nici un sprijin, va rog frumos sa ma informati cum as putea sa procedez.
:(( :(( :(( :(( :(( :((
Va multumesc foarte mult si va doresc zile senine.
in mod normal daca asiguratorul nu plateste nu aveti la indemana decat o actiune in justitie, actiune in pretentii intemeiata pe dispozitiile contractului de asigurare, iar in ce priveste cheltuielile de judecata acestea sunt in prima faza in sarcina dvs dar se vor recupera integral, mai ales daca situatia prezentata de dvs este exacata.
cum sa procedati? cu rabdare.. nu prea am auzit de soc. de asig. care sa plateasca o dauna fix in termenul de stabilit de lege ;dar incercati; 1) luati legatura cu evaluatorul de daune care va instrumentati in prima faza dosarul sa va spuna , cine din centrala asiguratorului va prelucreaza dosarul de dauna , sa vb direct cu el despre starea lui, care poate fi in lucru ,aprobat pt plata, trimis la plata , respins , etc.reclamatiile nu-i impresioneaza pe anumiti asig. au fost sanctionati cu amenzi de CSA, pentru intarzieri la plata si nu s-a inbunatitt activitatea de platii s.a.m.d. dar incercati o reclamatie la CSA in masura ca esti sigura ca dosarul este aprobat pt plata. 2) daca contul bancar cumunicat este un cont curent atasat la un card de debit verifica starea lui la ghiseul bancii unde ai contul, poate cine stie s-a intamlat minunea, daca verifici prin cosultare cont la bancomat suma nu apare daca vine din alta sursa decat cea pt care ai protocol de virare in contul cardului de ex. drepturi salariale, pensii. si darea in judecata este o solutie..dar incurcate sun caiile justiei
in concluzie: afla pe masa carui " daunas" se afla daosarul tau sii... stresaza-l cu telefoane,e-mail, scrisori. spor
repet, daca situatia descrisa de dvs este exacta, raspunsul este negativ in totalitate, respectiv nu puteti pierde procesul. Eu personal as sugera sa contactati un avocat pt a initia o procedura prealabila, respectiv o notificare adresata societatii de asigurare care sa cuprinda toate solicitarile dvs.
Sarumana de raspuns . M-am interesat sigur si dosarul de afla pe masa celor de la departamentul financiar, urmand zic ei a se face plata.
Contul care l-am completat pentru a se depune suma corespunzatoare este exact contul meu actual de salariu, este un cont activ ok.