Ma confrunt o o societate care are ca obiect de activitate vanzarea de piese auto. In urma cu 2 saptamani am achizitionat de la acset magazin, mai multe piese auto printre care si o planetara. Doar pentru aceasta piesa mi s-a cerut o "cautiune" (asa cum este mentionat pe factura) -un fel de garantie pana o sa returnez piesa veche uzata. Am cazut de acord sa platesc suma desi era de o valoare mai mare de 10% din valoarea piesei achizitionate cu livrare la domiciliu (este vorba despre un magazin on line care are si punct de lucru in Bucuresti).
In momentul in care am dorit sa restitui piesa uzata, persoana de la magazin, a venit cu fel si fel de motive printre care piesa uzata nu era in cutia in care se livrase piesa noua, astfel ca au refuzat sa-mi restituie suma. Totusi au acceptat pana la urma piesa veche si am facut un proces verbal de predare primire, astfel incat sa am dovada ca am predat piesa magazinului.
Care sunt urmatorii pasi in recuperarea banilor?
este evident un abuz ceea ce s-a intamplat, puteti sesiza atat protectia consumatorului dar obligatoriu initiati procedura somatiei de plata impotriva societatii debitoare.
Multumesc pentru raspunsul dumneavoastra. Am depus o petitie la Protectia Consumatorului on line la care am atasat si documentele justificative pentru a putea fi analizata.Inca nu am initiat procedura somatiei de plata conform OG nr. 5/2001, deoarece inca sper sa se achite suma fara a merge mai departe. In cazul in care nu se va solutiona problema voi apela si la procedura somatiei de plata.