avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1021 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... indemnizatie crestere copil, studenta
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

indemnizatie crestere copil, studenta

Buna!sunt Studenta anul 2,am toate examenele la zi dar inainte de a incepe facultatatea am avut un an de pauza,intre liceu si facultate.Acum sunt insarcinata in 5 luni, ce conditi trebuie sa indeplinesc sa pot obtine indemnizatia la copil?specific k acesti 2 ani, de cand am inceput facultatea n-am avut intreruperi sau restante atat k am avut un an de pauza intre liceu si facultate.Si facultatea o fac la zi,pe loc bugetar
Cel mai recent răspuns: DDBB , utilizator 16:09, 11 Februarie 2013
sunteti in regula ptr.obtinerea indemnizatiei de c.c. Nu va faceti griji.
Felicitari ptr.ca deveniti o viitoare mamica.
Daca in cele 12 luni premergatoare nasterii copilului (inclusiv luna nasterii) frecventati, fara intrerupere, cursurile de zi ale facultatii atunci veti putea beneficia de indemnizatie pentru concediu crestere copil (CCC).
Buna ziua, domnule Tudor Valeriu! V-as ruga mult sa ma ajutati cu o informatie! Daca fiul meu s-a nascut pe 25 Ianuarie 2012 si eu am optat pentru ingrijirea copilului de pana la 2 ani, beneficiind de indemnizatia de crestere a copilului in valoare de 1200 RONI, suma fixa lunara, credeti ca as putea beneficia de pe urma modificarii legii privind indemnizatia de crestere a copilului? Mi s-ar plati diferenta de bani aferenta lunilor de cand s-a promulgat modificarea legii si pana in prezent? Si, bineinteles, in continuare, pana cand copilul meu va implini varsta de 2 ani. Mentionez ca nu am primit pana acum nici o diferenta. Va multumesc frumos! O zi buna!
1. - Legea 166/2012 nu a modificat si limitele indemnizatiei pentru CCC.
- pentru CCC pana la 1 an indemnizatia este intre 600 - 3400 lei;