Buna ziua.Am si eu o problema cu un agent comercial de la care am cumparat un media player in iulie 2011.Conform certificatului de garantie acesta are garantie 2 ani,pana in 7.7.2013.Pe 4 ianuarie acest dispozitiv s-a defectat.Am luat legataura cu administratorul societatii(I.I) si de atunci a inceput un lung sir de tegiversari.Am fost sfatuit de catre acesta sa incerc eu niste combinatii de taste pentru a incerca sa dau reset dispozitivului.Bineanteles ca rezultatul nu a fost cel asteptat.Am anutat pe admin si i-am spus ca metoda dansului nu da rezultate.Mi-a transmis ca metoda e cea corecta dar nu o fac eu corect..Atunci am luat hotararea sa-i trimit dispozitivul pentru a-l repara sau a-mi inapoia banii.Acum dupa ce am depus o plangere la OPC administratorul sustine ca mi-a trimis dispozitivul in stare perfecta de functionare.Timp de o saptamana mi-a transmis ba ca imi inapoiaza suma intreaga,ba ca numai o parte,ba ca-mi trimite dispozitivul.
Problema grava deabia acum incepe.
Administratorul sustine ca eu as fi schimbat produsul,ar fi constatat dansul ca seria de pe certificatul de garantie nu corespunde cu cea a cutiei si a capacului din spate al dispozitivului.Recunosc ca am gresit atunci cand am cumparat playerul si nu am verificat daca seria lui corespunde cu cea de pe certificat sau cutie.Dar sa fim seriosi,cine face acest lucru cand isi cumpara ceva cand ajunge acasa?In orice caz nu un cetatean cinstit sau nu unul patit!Oricum dispozitivul este foarte rar si abia daca se gaseste in lume...
Pe langa toate acestea am fost jignit in repetate randuri de catre agentul comercial mai direct sau voalat.Am pastrat absolut toate mailurile care pot dovedi asta(peste 50 la numar)
Pe scurt:ce pot face dpdv legal in aceasta situatie?Il pot actiona in judecata pentru tegiversare si jigniri?
Multumesc.
Buna ziua
Desigur ca poti sa il actionezi in instanta pt cel putin 2 capete de acuzare unul ar fii ne respectarea certificatului de garantie si prelungirea datei de remediere a defectiuni pana la expirarea garantiei si al doilea ar fii lezarea consumatorului si disconfortul creat prin neutilizarea propriului bun.