avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 722 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale SRL sau SRL-D ?
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

SRL sau SRL-D ?

Buna ziua , sunt student in anul III si a-si dori sa infintez un srl/srl-d , am studiat info de pe internet dar multe dintre ele sunt vechi si mai rau ma incurc.
srl-ul o sa fie cu asociat unuic, momentan 0 angajati ,neplatitor de tva si impozit pe venit 3%.
Codurile caen sunt:
620-Activitati de servicii in tehnologia informatiei
802-Activitati de servicii privind sistemele de securizare
951-Repararea calculatoarelor si a echipamentelor de comunicatii
465-Comert cu ridicata al echipamentului informatic si de telecomunicatii
479-Comert cu amanuntul care nu se efectueaza prin magazine,
A-si mai putea adauga o grupa de coduri contra cost?

A-si dori sa aflu care sunt avantajele/dezavantajele unui srl / srl-d si ce pasi trebuie sa urmez pentru a il infinta.
Mentionez ca momentan am facut rost doar de adeverinta de la facultate.

multumesc ,
Cel mai recent răspuns: alexduma , utilizator 10:38, 14 Februarie 2013
Pentru a vedea singur diferenta intre SRL si SRL-D , si pentru ca trebuie sa citesti aceste lucruri, te rog sa urmezi acest link:
[ link extern ]
Ca student beneficiezi de reducerea taxelor de inregistrare la SRL si de scutire totala la SRL-D.
mutumesc pentru raspuns , am citit ghidurile de pe recom care bineinteles ca sunt foarte neclare mai ales pentru cineva care nu lucreaza in domeniul juridic si nu are bani pentru ca un cabinet de avocatura se se ocupe , dar totusi am gasit o diferenta acceea ca srl-d poate primi o finantare din partea statului si un dezavantaj acela ca srl-d este limitat din pct de vedere al numarului de grupe CAEN.
Daca mai este si altceva va rog fumos sa imi spune-ti sa pot lua o decizie.
Nu am gasit nimic legat de reducerile pt studeniti cel putin la SRL.

multumesc,

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură