Cand am infiitat firma, s-a ocupat un avocat de toata procedura, la un moment dat, prin procedura, a avut nevoie sa depuna actul constitutiv al societatii. Eu ii dadusem si originalul si copia, insa avocatul in loc sa lase copia la dosar, a lasat originalul.
Eu mai am copii facute de atunci, insa nu mai am originalul.
Era normal sa lase originalul? Ce pot face acum?
Merge cu copia eu, sau imi scot la imprimanta alt act constitutiv, il am salvat si in format electronic... si il semnez iar? Si il folosesc pe acesta nou?
Daca depunerea actului constitutiv s-a facut la ORC, atunci trebuia sa lasa actul in original.
Dar unde va sunt celelalte originale, pentru ca la infiintarea societatilor comerciale, precum si ulterior, la actualizarea lor, actul constitutiv se intocmeste in cel putin 3 exemplare (de regula 5 ex.)
PS: astazi am nevoie, de exemplu, pentru o imputernicirie la notariat, de actul constitutiv...
O imputernicire din care sa rezulte dreptul titularului de certificat calificat de a semna declaratiile fiscale pentru contribuabil, pot merge cu copia? sau sa scot la imprimanta altul si sa-l semnez? Multumesc.
Sunt perfect valabile semnate de toti asociatii si stampilate pe fiecare pagina. Puteti emite cate originale doriti. Legea nu mai impune sa fie autentificate la notar sau atestate de avocat.
Faliment
ONU EMIL
Am cedat o firma unei alte persoane care a inregistrat-o la O.N.R.C. Daca firma dupa o perioada de timp de la preluarea de catre noua persoana intra in ... (vezi toată discuția)