Buna seara!
Zilele trecute am primit o notificare de la Omniasig precum ca polita a fost denuntata unilateral de asigurator; se poate asa ceva? Exista clauza in contract in acest sens, dar FARA MOTIV? A existat un dosar de dauna deschis pentru un accident (paguba cam 100 milioane), iar la 2 luni dupa aceea ma trezesc cu aceasta notificare, in conditiile in care am platit polita integral si ar mai fi avut inca 6 luni valabilitate. Ce este de facut?
Orice au agreat partile prin semnarea contractului se poate. Cititi cu atentie notificarea si polita de asigurare si o sa gasiti raspunsul . In notificare se face in mod sigur trimitere la un articol din contract.
In cazul in care considerati ca denuntarea unilaterala este abuziva actionati asiguratorul in judecata.
Articolul la care fac referire este chiar acesta de care spun, ca polita poate fi denuntata unilateral de oricare din parti; dar revin la intrebarea mea, fara un motiv?
Cautati si la capitolul "Plata daune" unde s-ar putea sa gasiti cum devine polita in caz de plata dauna majora, sau daca exista o clauza de reintregire suma asigurata, pe care nu ati respectat-o.
In contract scrie clar ca nu este necesara reintregirea sumei in urma unei daune, iar despre primul aspect adus in discutie de dvs., nu am gasit nimic in contract.
Multumesc pentru raspunsuri.
Tot in contract ar trebui sa scrie si in ce conditii poate fi reziliat unilateral contractul.
In cazul in care nu exista aceasta prevedere asiguratorul nu este obligat sa furnizeze un motiv.
Nu va ramane decat sa solicitati returnarea sumelor achitate in avans pentru restul de 6 luni. E putin probabil sa le primiti insa merita incercat... cu ocazia asta o sa primiti mai multe explicatii si o sa aveti argumente intr-un eventual proces.
Casco omniasig
sss17
Salutare! Am o polita casco la omniasig din august 2009. in februarie am avut o dauna la masina am facut toate actele pentru a baga masina in service si am ... (vezi toată discuția)