In primul rand...daca ati putut pentru a 2-a, de ce sa nu puteti si pentru a 3-a?
Nu cumva ati uitat sa faceti ceva?
Atunci cand inregistrati o a 3-a asociatie trebuie sa completati formularul de confirmare catre firma care v-a vandut certificatul de semnatura,
folosint o adresa de email diferita de celelalte 2 dinainte. Trimiteti acest formular de confirmare la firma, aceasta va contrasemna.
Depuneti documentul de confirmare pe portalul ANAF la sectiunea
Inregistrare semnatura si veti primi la schimb formularul 150 pe care il listati.
De asemenea va mai trebuie o
imputernicire notariala de la asociatie ca este de acord sa semnati documentele acesteia.
Aceste doua documente si CI-ul dv. le xeroxati si mergeti la sectia financiara cu ele (original si copie). Veti primi inapoi un exemplar cu stampila de inregistrare pe el.
Apoi asteptati confirmarea pe email.
Sper sa nu fi gresit sau uitat vreun pas. Cine a facut mai recent asemenea isprava ne poate completa topicul....sau corecta.
Mai cititi si aici:
[ link extern ]
La Declaratii electronice