Sunt,cu contract, abonatul Enel -Energie.Facturile de plata emise de furnizor sunt trimise la consumator,in cazul meu,complet deficitar.Trecand peste acest aspect,lunar,am achitat o factura,chiar daca,de multe ori estimata.
Niciodata,un lucrator ENEL,nu a ajuns sa-mi citeasca,pentru corectare,contorul.
In ianuarie,anul curent,am transmis telefonic,la CALL CENTER-INFO ENEL,datele de afisaj pe contor.Neprimind ,ca de obicei factura,am sunat la acest serviciu.
Raspunsul a fost"ca mi-a fost emisa o factura de regularizare,pentru perioada 30.08.2011(cand sustin ca au ultima citire)-31.12.2012,deoarece toate platile facute de mine au fost facute in acest timp,pe date estimate".
Intrebari:
-este posibila,raportat la contract,o regularizare ,pe o asemenea perioada,fara ca sa nu fiu notificat,controlat,contactat,somat etc.?
-ce am incalcat eu din contract si carei masuri ma circumscriu;
-ce n-a facut Enelul,si trebuia sa faca in acest timp?
-ce solutie imi oferiti,din practica dvs.(sigur,sunt pregatit si pentru solutia platii facturii-asa cum e)?
Abuz "enel"
lary_alexandra2
In martie 2010,la schimbarea numelui din contract,mi s-a instalat un nou contor ( contracost, pt. care nu am primit bonul de miscare al contorului si nici nu ... (vezi toată discuția)