Buna ziua,
As dori sa stiu care sunt actele necesare prelungirii / innoirii autorizatiei de functionare a unui stand dintr-un supermarket.
Va multumesc frumos.
Veti prezent aurmatoarele documente:
-cerere tip de prelungire a acordului de functionare -vizata de Directia fiscala
-fisa de valabilitate pentru Acordul de functionare (in original)
-extras de carte funciara si contract de inchiriere (sau dovada detinerii legale a spatiului autorizat)
De regula actele necesare sunt: :
Cerere tip
Copie autorizatia anterioara
Certificat fiscal eliberat de catre compartimentul de impozite si taxe locale, care sa certifice achitarea datoriilor catre bugetul local
Declaratie – din care sa rezulte mentinerea conditiilor anterioare pentru care s-a obtinut autorizarea( spatiu, activitate, coduri CAEN)
Copie act spatiu/inchiriere
Dovada achitarii taxei
Actele trebuie sa le depuneti inainte sa expire valabilitatea autorizatie.
Dvs trebuie sa consultati si regulamentul de eliberare a acordului de functionare pentru agentii economici care desfasoara activitati de comert si servicii de piata pe raza localitatii (aprobat prin Hotarare de Consiliu Local).
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.