Carui organ de control ma pot adresa in acest caz. Mentionez ca data platii salariului pentru orele lucrate a fost 30 ianuarie 2013 si ca sunt si alte restante din lunile anterioare, noiembrie respectiv decembrie 2012. Ca sa nu mai discut de zilele de concediu de odihna neacordate+nesemnarea nici unui fluturas de salariu sau a vreunui registru de evidenta plati, salarii...etc.
Va puteti adresa ITM si/sau puteti promova o actiune in instanta impotriva angajatorului la Tribunalul in raza caruia aveti domiciliul sau locul de munca. Actiunea este scutita de taxe judiciare.
1, Fluturasul de salarii nu este obligatoriu ... Plata salariului se dovedeşte prin semnarea statelor de plată, precum şi prin orice alte documente justificative care demonstrează efectuarea plăţii către salariatul îndreptăţit.
2. Actiunea in instanta va trebui promovata in termen de 3 ani de zile de la data de cand trebuia sa va plateasca salariul ... decembrie 2012 ...
Va multumesc pentru raspunsurile prompte. Inainte de toate actiunile in instanta, ITM sau altele ma gandesc ca poate exista o cale de intelegere amiabila intre parti, o mediere a conflictului sub alte forme sa le zicem "ortodoxe". Consider ca este atat in dezavantajul meu cat si al angajatorului sa ajungem in instanta de judecata, ce parere aveti? Multumesc anticipat!
Legislatie munca
Nicoleta2018
Buna ziua,am si eu o intrebare,daca ma puteti ajuta:
Lucrez la o statie peco,in anul 2017,nu am avut concediu de odihna,pe motivul ca nu a fost personal si nu ... (vezi toată discuția)