Salariata face cerere de reluare a activitatii dupa CIC (2 ani) incepand cu data de 07.03.2013. Totodata face si cerere de incetare a activitatii cu aceiasi data (art. 55 lit. b), cerere aprobata de conducerea societatii.
Intrebarea mea e urmatoarea:
Avand in vedere ca, contractul a fost suspendat nu i-am operat marirea de salariu conform HG 23/22.01.2013 si atunci corect ar fi sa fac:
1. decizie de incetare a suspendarii
2. decizie de majorare salariu
3. decizie de incetare a activitatii
4. operare si transmitere Revisal
1. In aceeasi decizie de incetare a suspendarii CIM si de reluare a activitatii ii puteti inregistra si majorarea salariului (daca este vorba de salariul minim).
2. Apoi emiteti decizia de incetare a CIM si faceti inregistrarile in Revisal.
Situatia este putin confuza. Salariata a facut doua cereri: una de reluare a activitatii si cealalata de incetare, ambele cu aceasi data.Din moment ce cim inceteaza la data la care ea ar fi trebuit sa redobandeasca statutul de salariat, disp. HG 23/22.01.2013 nu ii sunt aplicabile .Prin urmare, actele pe care trebuie sa le intocmiti sunt decizia de incetare a suspendarii (pentru ca perioada de susupendare a incetat)si decizia de incetare a activitatii.(motivata pe cererea ei de a nu mai continua activiatea dupa suspendare)
In opinia mea, trebuie sa existe doua decizii: una de incetare a suspendarii, in mod simetric deciziei de suspendare a cim, iar decizia de incetare ca urmare a cererii salariatei de a nu mai reveni din CIC.Si in situatia data , salariata nici nu trebuia sa mai faca cerere de reluare a activitatii, ci direct de incetare
Dar ceea ce conteaza cu adevarat nu este numarul deciziilor , ci continutul lor.