Buna ziua. Am o problema....Parintii mei sunt divortati..hotararea a venit deja acasa..deci.legal sunt despartiti..Eu..sunt studenta in anul 1..la zi..si nu am primit niciun ban de la tatal meu...si as vrea sa ii deschid proces pt ca este dreptul meu. ! As dori sa imi dati un model de intampinare pt a obtine pensia de intretinere.Mentionez ca el lucreaza in strainatate si a declarat ca are venituri in procesul de divort ! Va multumesc
nu aveti nevoie de intampinare. in procesul de divort trebuia sa se transeze si problema pensiei in mod normal
dv. aveti nevoie de o cerere de obligare a tatalui la plata pensiei de intretinere, care o formulati simplu, ca si o cerere, aratati numele si adresa dv, numele si adresa tatalui, faptul ca sunteti studenta la zi (depuneti adeverinta), sentinta de divort, aratati care sunt veniturile realizate de tata si solicitati sa il oblige sa achite pensie in cuantum de pana la 1/4 din venitul net. nu trebuie achitata taxa de timbru.
Iti trebuie un model de actiune, nu de intampinare, prin care sa il dai in judecta pe tatal tau pt stabilire pensie de intretinere. Vei gasi destule modele pe net, dar sa fie pe noul cod civil si de procedura.
In hotararea de divort nu s-a stabilit pensie de intretinere pt tine daca estii inca in continuarea studiilor?
Avocatul mamei mele a spus ca trebuie eu sa deschid proces separat deoarece sunt majora! Nu s-a stabilit nimic ! Doar au fost divortati..Nu s-a mentionat nimic despre mine sau fratele meu[este si el major] ...Insa tatal meu a depus recurs !
@alv84
Tatal meu este in strainatate.. nu stiu exact adresa lui ! Stiu ca sora lui l-a reprezentat..iar acum..cand a depus recurs aparea adresa cabinetului de avocatura ! Ce adresa ar trebui sa scriu in cerere ?
Trebuie sa indici si adresa tatalui si societatea la care lucreaza. Va face adresa instanta pt venituri, insa tu esti cea care va trebui sa spuna instantei unde sa faca adresa.
Divort dupa 17 ani
wrek