avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 114 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... CLAUZA DE CONFIDENTIALITATE ABUZIVA
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

CLAUZA DE CONFIDENTIALITATE ABUZIVA

Buna ziua.

Patronul meu doreste sa semnam un act aditional la contractul individual de munca in care se specifica:

..... angajatul nu are voie sa se angajeze, timp de 2 ani de la incheierea contractului de munca, la orice firma concurenta sau care are un obiect de activitate similar sau asemanator........
.... deasemenea mi se interzice si infiintarea unei firme proprii sau orice afiliere cu o firma cu obiect de activitate similar sau asemanator pe perioada de 2 ani

Daca eu sunt programator ca ce sa ma angajez ?
Mi se pare mie sau aceste clauze sunt abuzive?
Mentionez ca nu am beneficiat de cursuri de formare profesionala pe perioada angajarii.
Mi s-a explicat clar ca daca nu semnez acest act aditional voi fi dat afara.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 07:13, 9 Octombrie 2014
este de fapt clauza de neconcurenta si trebuie sa va remunereze pt. asta. oricum este interzisa obligatia sa nu mai lucrati in domeniu in mod absolut. cititi Codul muncii art. 21 (cred) si urmatoarele.

remunerarea se datoreaza pe toata durata stabilita in clauza (in speta 2 ani dupa ce nu veti mai lucra la ei).

solicitati angajat. o indemnizatie egala cu salariul actual si puteti sta acasa 2 ani cu salariul intreg.

Ultima modificare: Duminică, 17 Martie 2013
Cornel Vasile, Consilier juridic
Dupa continutul postat de dvs. eu cred ca suntem in prezenta unei clauze de neconcurenta si nu de confidentialitate.