avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 547 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... ERASMUS - un esec pentru mine
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

ERASMUS - un esec pentru mine

Am fost plecata cu bursa ERASMUS primul semestru al acestui an universitar.Din pacate nu a fost o experienta reusita asa cum ma asteptam , din nenumarate motive, si anume: in primul rand facultatea la care sunt eu studenta nu avea contract cu facultatea de acolo.Dar am luat legatura cu cei din Italia(acolo am fost plecata),prin intermediul profesorului coordonator de la facultatea mea si cei de acolo ne-au zis ca nu e nici o problema.Mai exact eu sunt la facultate de Alimentatie si am plecat la facultatea de Medicina din Italia.Cei de acolo mi-au zis ca daca imi gasesc materii cu care sa le pot echivala pe cele de acasa nu e nici o problema.Zis si facut!Am gasit materii dar la MASTER acolo.Am trimis Learning Agreeament pentru a mi-l semna si a mi-l aproba(unde e specificat ca materiile respective sunt de la master).Cunosc un caz in care un student a urmat cursuri de la master plecat tot cu aceasta bursa,doar ca in alta tara.Fara nici un fel de observatii din partea lor, am primit actele semnate in scurt timp.Ajunsa in Italia imi cautam orarul.Nu gaseam nimic.Am fost sa anunt la secretariatul ERASMUS din Italia (cel de la medicina).Au zis ca nu stiu ce sa zica si sa merg la coordonatorul ERASMUS al facultatii de medicina, care avea program cu studentii urmatoarea saptamana(2 ore o singura zi pe saptamana).Ajunsa la domnul coordonator, mi-a comunicat ca nu e posibil ca eu studenta sa urmez cursuri de la master.M-a chemat urmatoarea saptamana la secretariat,unde va fi si dansul si sa lamurim problema.Nu au putut sa imi zica nimic concret.Si am intrebat...in situatia de fata.....ce as putea face?Mi s-a zis foarte simplu:cu aceasta cerere(in care afirma ca sunt studenta ERASMUS) poti sustine ce curs vrei.Cauta cursuri si vom f