avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 748 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... pensie orfan si somaj
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

pensie orfan si somaj

buna ziua.ma numesc Lucian Andrei an 22 de ani.pana acum am fost angajat cu carte de munca inca de cand am 18 ani.de azi nu mai lucrez si pana acum nu am luat somaj.sunt si elev in clasa a 12-a seral(seralul 14 clase).in prezent beneficiez de pensia de orfan si vreau sa stiu daca pot sa iau si somaj.stiu ca de pensie beneficiez pana la 26 de ani daca imi continui studiile iar de somaj daca am 12 luni lucrate in ultimele 24.deci aceste conditii le indeplinesc.dar la somaj cere diploma de absolvire pe care o am momentat de 11 clase intrucat imi continui studiile.va rog sa ma ajutati.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 10:28, 25 Martie 2013
Aveti acea diploma de 11 clase? Daca DA,e corect sa ii duceti diploma sa vada ce studii ati facut.
Chiar daca va continuati studiile,nu are nici o legatura cu dreptul dvs de a beneficia de somaj ptr.desfacerea CIM. Dvs luati somaj ptr.incetarea CIM,nu ca absolvent.
De somaj beneficiati numai in calitate de fost salariat ...

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Speta: un absolvent de liceu (19 ani) - fara diploma de bac (2021), ... Margerita Margerita speta: un absolvent de liceu (19 ani) - fara diploma de bac (2021), numai cu certificatul de absolvire a 12 clase liceu teoretic - va mai beneficia ca pana ... (vezi toată discuția)
Buna seara! somaj mnmnmn mnmnmn daca in nov. 2003 - mai 2004 am avut indemnizatie de somaj ca absolvent liceu dar fiind la facultate la seral si acum vreau sa-mi depun actele pt somaj ... (vezi toată discuția)