Buna ziua,
In august anul acesta se faceau 2 ani de la abonamentul de telefonie,adica cand puteam renunta la el.M-au sunat in februarie si mi-au propus un alt abonament,care mi s-a parut mai convenabil,cu conditiile:voi putea de la 1 aprlie sa merg sa-mi i-au un telefon gratis,nu voi putea renunta la acest abonamet 2 ani,daca nu voi plati nu stiu cati euro despagubiri,pot renunta la acesta oferta in 14 zile,convorbirea a fost inregistrata,deci nu am semnat nimic.
Acum la o luna cand mi-a venit factura,observ ca am mai mult de plata,sun si tipa zice ca am nu stiu ce cost dar nu imi poate spune pentru ce, ca nu pot renunta la acest abonament ca am fost de acord,am avut 14 zile sa ma razgandesc,telefonul gratis il pot lua abia din luna mai sau iunie,nu aprilie cum mi s-a zis atunci cand am acceptat oferta.
1. Cum pot face sa revin la abonamentul initial?
2. Se mai fac abonamente pe 2 ani? Parca s-a schimbat pe 6 luni obligatoriu...
3. Ce institutie pot contacta in afara de protectia consumatorului,carei institutii se subordoneaza telecomunicatiile?
Multumesc!
2.Chiar nu mai pot renunta daca au trecut cele 14 zile?