avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1938 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Paşapoarte, cărţi de ... Viza pentru Romania respinsa
Discuție deschisă în Paşapoarte, cărţi de identitate, acte de stare civilă - formalităţi, obţinere, probleme

Viza pentru Romania respinsa

Buna ziua! am toate actele care completeaza dosarul pentru viza, dar nu mi se acorda viza. De ce? E o invitatie de la niste prieteni de familie mai vechi. Fiindca firma in care sunt angajata nu ne acorda concediu mai mult de 14 zile eu am decis sa ma concediez pe o perioada ca sa pot pleca in vizita si chiar sa sarbatoresc si sarbatorile de Pasti acolo (din curiozitate). poate fi un dezavantaj faptul ca nu sunt angajata? si daca confirm ca sunt studenta si studiez la sectia frecventa redusa? As vrea o explicatie, va rog! De ce nu pot vizita Romania daca am ocazia? Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: Komkao Consulting , Consultant protectia mediului 22:27, 27 Martie 2013
Probabil ofiterul consular care analizeaza cererea dvs. de viza considera ca prezentati risc ridicat de a nu va mai intoarce in tara natala. Chestia cu renuntarea la servici este un argument in plus sa creada acest lucru. Indiferent cat de impecabil este dosarul de viza, daca ofiterul consular nu vrea sa va dea viza nu aveti ce sa faceti. Trebuie sa-l convingeti ca scopul vizitei dvs. in Romania este unul turistic. De curiozitate, ce nationalitate aveti ?
deci sunt moldoveanca
Pai credeam ca vizele pt. romanii din Moldova sunt o simpla formalitate.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Viza sua nonimmigrant marynico marynico Buna, As dori informatii in legatura cu obtinerea vizei pentru SUA.. Daca cineva a trecut printr-o situatie similara sau un refuz de viza si-mi poate oferi o ... (vezi toată discuția)